12 Reacties

4 jaar geleden

Nutrilon omneo geeft denk ik hetzelde effect als gwn met indikkingsmiddel.. onze jongen spuugt ook heel veel, ook 15 weken. Onze kinderarts zei dat ze daar niks kunnen aan doen, dat het gewoon zijn tijd zal moeten hebben.. hier merk ik de laatste week wel al een lichte verbetering

4 jaar geleden

Nutrilon ar

4 jaar geleden

Nutrilon omneo is bedoeld tegen krampjes. Nutrilon A.R. is bedoeld tegen spugen! Wij deden eerst nutrilon standaard met jbpm maar hij bleef spugen en hij kreeg er krampjes van. Nu gebruiken we a.r. en hij spuugt veel minder en heeft ook geen last meer van krampjes.

4 jaar geleden

Wij gebruiken Hero met afgekookt water. Schijnt heel goed te zijn tegen krampjes. En wij hebben druppels van een Natuurgeneeskundige. Echt super fijn, werkt heel goed.....

4 jaar geleden

Reactie op Mlis

Nutrilon omneo is bedoeld tegen krampjes. Nutrilon A.R. is bedoeld tegen sp ...
Bedankt, wij hebben idd precies hetzelfde. Door jbpm krijgt ie weer verstoppingen. Ik ga deze voeding eens proberen! Bedankt voor je tip! Was echt even radeloos en er zelf ook verdrietig van 😪

4 jaar geleden

Ik gebruik nutrilon omneo met jbpitmeel. Helpt voor mijn zoontje goed. Omneo werkt ook iets meer laxerend, w want van de pitmeel kreeg hij weer verstopping. Ik ben erg blij met omneo. Eerste weken waren ook echt niet fijn voor hem en mij en nu is hij echt vrolijk en ontwikkeld hij zich super snel met alles.

4 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Bedankt, wij hebben idd precies hetzelfde. Door jbpm krijgt ie weer verstop ...
De eerste week toen we overgestapt waren had hij heel veel moeite met ontlasting maar nu is het weer normaal! Ik hoop dat het werkt!

4 jaar geleden

Wij hadden dit ook. Ik gebruik omneo, gemixt met gewone nutrilon en 1.5 schepje jhp. Met de dr.brown fles met een difrax M speen. Ook wij hadden last van "verstopping". Maar zodra hij gewend was (1.5wk) kwam alles gewoon op gang.

4 jaar geleden

Nutrilon 1 en 1,5 jbpm. In begin wat verstopt maar ze werd het na een week gewoon. Zonder jbpm zou ze ook veel spugen.

4 jaar geleden

Wij zijn een maand of 2 geleden overgestapt op hero comfort. Heeft wel iets geholpen tegen het spugen, maar het blijft een probleem. Gister naar een osteopaat geweest die hem heeft behandeld, die voelde veel spanning op verschillende plekken in zijn lijf (liet het ons ook voelen, bijzondere en leerzame ervaring vond ik het), hopelijk gaat dat hem iets opleveren.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem gehad, Giel krijgt omneo voeding met 1 schepje nutriton en werkt perfect. Wel heeft hij naast deze voeding omeprazol voorgeschreven gekregen

4 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde overgestapt na Hero comfort nutrasence sindsdien gaat heel stuk beter, tot eigenlijk goed.