49 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik vind het wel heftig nu het bezoek waarschijnlijk ook teruggebracht wordt ...
En dat gebeurd dus

3 jaar geleden

Heeft iemand een handige tool om het online te kunnen vieren via video verbinding. Dit omdat wij ook een zwangerschaps mededeling wilde doen maar dat valt nu allemaal in duigen

3 jaar geleden

Wij wilden het groots vieren en valt allemaal in duigen nu. We zitten er nog aan te denken om een drive in te doen. Maar hebben nu ook degene van de taart alvast gemaild wat de mogelijkheden zijn

3 jaar geleden

Jeetje... Ik baal toch ook wel hoor 😭

3 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Heeft iemand een handige tool om het online te kunnen vieren via video verb ...
Zoom? MS teams? Webex? Via Whatsapp kan nu zelfs tot 6 personen geloof ik. Enige troost is dat onze kindjes er toch eigenlijk niks van mee krijgen. Maar voor ons als trotse ouders is het wel erg jammer natuurlijk.

3 jaar geleden

Hier komen opa en oma gewoon. 🥳 het moet gevierd worden dat hij 1 wordt. In de toekomst, wanneer het kan weer, komt er een echt feest, een groot feest waarbij we zijn verjaardag nog eens goed vieren. Dat verdient hij gewoon.

3 jaar geleden

Wij vieren het niet. Opa en oma komen wel langs om even taartje te eten en cadeautje te brengen, maar denk dat we buiten blijven en ik ze gewoon even met de wandelwagen op pad stuur. Ik vind het voeren echte kijk niet zo belangrijk. Het is jammer, had het graag anders gezien, maar ik werk helaas vaak genoeg om plastic pak om te zien wat het leed is. Ik voel genoeg maatschappelijk belang om mijn eigen pleziertjes even opzij te zetten. Uiteindelijk doen we het toch niet voor die baby van ons, maar voor onszelf. 😊

3 jaar geleden

Wij hebben iedereen die we wilden laten Skypen. Iedereen zorgde voor zichzelf voor een taartje en 1 kaarsje. En dan samen zingen, blazen en taartje eten. Dit jaar veilig op deze manier, volgend jaar hopelijk een groter feestje 😊 ‘s middags kreeg ze trouwens pannenkoeken, was ook een succes!

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Jeetje... Ik baal toch ook wel hoor 😭
Ik ook😭