7 Reacties

VRIEND

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde dillema. Ze zeggen leeftijd kind plus 1. Wij kiezen er nu voor dat ze meer kindjes mag uitnodigen (max 8). Wij gaan naar een pizza restaurant met een binnenspeeltuin. Is overzichtelijk en niet zo druk als monkeytown. Hier kan ik de kids goed in de gaten houden. Wij doen het op een zondagmiddag . Zaterdag is lastig, ivm sport etc. Ben benieuwd hoe het gaat. Succes!

2 maanden geleden

Wij hebben vanmiddag het kinderfeestje gehad. 6 kindjes uitgenodigd. Samen met onze 2 eigen kinderen dus 8. We zijn begonnen met de cadeautjes uitpakken. Daarna hebben we cake versierd. Toen hebben we lekker geknutseld. Ik had knutselpakketten besteld. Daarna hebben ze zich prima vermaakt met de verkleedkleren en het speelgoed. Afgesloten met patatjes en een ijsje. Wij hebben het dus thuis gedaan. Druk maar wel super gezellig.

VRIEND

2 maanden geleden

Reactie op MamavanHenJ

Wij hebben vanmiddag het kinderfeestje gehad. 6 kindjes uitgenodigd. Samen ...
Klinkt leuk, ook met de knutselpakketten

2 maanden geleden

Wij doen het tijdens een halve studiedag, de kindjes gaan dan meteen mee vanuit school. Wij houden ook leeftijd + 1 aan. Dus 6 stuks nu. Ook wij vieren het thuis maar hebben een 'echte' Spiderman ingehuurd, die gaat allerlei (ouderwetse) spelletjes met ze spelen en ze leren poseren etc. Kindjes kunnen uiteraard ook op de foto. Dan nog kadootjes, cakjes versieren en patatjes. Wij hebben inmiddels al diverse feestjes achter de rug van anderen en wat vooral voorbij komt is Monkeytown, sportles/apekooien in de gymzaal en jumpsquare. Het in de buurt worden ook circus feestjes gegeven bij een dieet kindercircus> dat zag er ook heel leuk uit.

2 maanden geleden

Reactie op Vls

Wij doen het tijdens een halve studiedag, de kindjes gaan dan meteen mee va ...
Die laatste zin is lekker onleesbaar, dank autocorrect 馃ぃ. Het is een soort kindercircus die dat doet.

2 maanden geleden

De meeste kindjes uit deze groep worden volgende maand 5 toch 馃き Wij laten onze dochter kiezen wie ze uit wil nodigen. We zitten nu op 9 kindjes maar ik ga ervan uit dat ze niet allemaal komen. We hebben nog een dochter van 1 jaar en ik ben 15 weken zwanger van onze 3e dus trek het ook niet om 9 kindjes een halve dag te moeten vermaken dus we vieren het op een donderdag (dochter heeft geen continu rooster). Ik was ook inspiratieloos dus heb twee idee毛n opgedaan bij vriendinnen. We gaan eerst cupcakes maken en versieren en daarna maken we een groepsfoto met de polaroid. Elk kindje krijgt dan een fotolijstje die ze mogen versieren en meenemen naar huis. Zo zijn beide activiteiten leuk voor jongens en meisjes.

3 weken geleden

Wij hebben het groot gevierd in een klein zaaltje met familie, vrienden, Klasgenootjes allemaal bij elkaar. Mijn zoontje mocht zelf kiezen wie hij van school en BSO wilde uitnodigen, hij kwam dacht ik op 10 kids waarvan 2 niet konden komen. In totaal hadden we 30 kids. Om de kids lekker bezig te houden hadden we een entertainment team ingezet die het heel goed heeft gedaan!. Het waren leuke actieve spelletjes, bijv. Stoelendans waarbij de winnaar een leuk speelgoedcadeau mocht uitkiezen. Kortom: iedereen heeft erg genoten. Komende jaren vieren we het klein in inderdaad een Monkeytown, bioscoop of dergelijke. Veel plezier!