60 Reacties

3 jaar geleden

Ik wou ook een taart laten maken voor mijn zoontje zijn verjaardag, ik heb verschillende mensen benaderd en iedereen vraagt tussen de 60 en 80 euro voor een 12-15 persoons taart .. Door de hoge prijs en corona heb ik besloten het niet te doen .. er mogen maar 2 personen komen per dag en ik vind het onzin om zoveel geld uit te geven voor een taart waarvan ik een deel zou moeten weggooien omdat er niet genoeg visite mag komen ..

3 jaar geleden

ik ben ook taarten bakster en dat zijn hele normale prijzen. als je kijkt hoeveel uur er in zo'n taart gaat zitten hier heb je zeker wel dik 10 uur voor nodig en dan heb ik het alleen over het maken ervan. nog niet eens alle omkosten wat er nog bij komt kijken.

3 jaar geleden

Ik vind ze mooi maar vaak niet zo lekker als bij de bakker. (Sorry)

3 jaar geleden

Het zijn idd normale prijzen. De taart voor mijn dochter zal zelfs 95 euro zijn maar wel 2 laags.

3 jaar geleden

Het is idd een normale prijs. Wel mega mooi !

3 jaar geleden

Ja kan best al oplopen qua prijs. Kreeg van mijn collega 1 en dat is via Facebook taarten van demmy. Zag op haar fb 45€ Naar volgens mij heeft ze het druk 😜 82 is best een groot bedrag, heb veel geïnformeerd en soms kan het wel iets goedkoper hoor. Maar het ligt soms ook aan de creatie en hoeveel uur erin gaat zitten. Heb zelf ook een x voor het eerst een mep taart geprobeerd te maken 😅en kost wel geld qua product en tijd. Was nog niet klaar maar zie mijn volgende foto hahaha een probeersel 😉

3 jaar geleden

Had ik gemaakt hahaha

3 jaar geleden

Stuurde trouwens ook iemand een fb bericht Monique Smit met deze foto als voorbeeld voor een prijs indicatie: Zei zei: Hoi hoi de prijs hangt onder andere af van het aantal personen en veel of weinig boetseerwerk die eerste met kroontje zou voor 25 a 30 pers. Op 70,- komen die bruidstaart van mij was voor 50 pers en vol met eetbare bloemen (veel werk) is 135,- Ik kopieer geen taarten van andere Nederlandse baksters Groetjes monique

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Had ik gemaakt hahaha
Knap gedaan zeg!!

3 jaar geleden

Denk eraan dat er ook erg veel tijd in zit om zoiets te maken. Vind 80 euro niet heel raar.

3 jaar geleden

Ik woon in epe en wij hebben altijd bij dezelfde nog gehaald.. zij vraagt voor een 1 laags taart rond de 30 euro en is erg lekker en mooi! Is dan voor 12 a 12 personen geloof ik..

3 jaar geleden

Reactie op Karin1988

Knap gedaan zeg!!
Heel simpel om te maken. Check op funcakes of Rutger bakt. Zijn er recepten ook voor evt beginners

3 jaar geleden

Rond de 80 euro is wel een gemiddelde prijs. Toen mijn dochter 6 maanden was, hadden we een 1/2 verjaardagsfeestje gegeven. Ik heb voor haar taart 75 euro uitgegeven. Het was 1 hele ronde taart en dat had ze doormidden gesneden en op elkaar gezet, zodat ze geen taart hoefde weg te gooien. Het was een taart voor ongv 15-20 man.

3 jaar geleden

Waarom niet zelf een lekkere taart maken. Zo moeilijk is het niet. Ik ga voor ons manneke een cupcakes maken met lekkers erboven op in blauwe kleur🥰 Denk dat het enchanted cream gaat worden ivm stevigheid en minder zoet.

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Waarom niet zelf een lekkere taart maken. Zo moeilijk is het niet. Ik ga ...
Dat zijn de mooiste en lekkerste!

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Waarom niet zelf een lekkere taart maken. Zo moeilijk is het niet. Ik ga ...
Ik ook!, dan kan ik ze ook verpakken voor de deur/raam visite

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Waarom niet zelf een lekkere taart maken. Zo moeilijk is het niet. Ik ga ...
Tips voor een recept? Nu we toch in corona-lockdown zitten wil ik ook zelf in de keuken aan de slag, maar ben niet zo’n bakwonder.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Tips voor een recept? Nu we toch in corona-lockdown zitten wil ik ook zel ...
Mijn bestelling van de leukste taartenshop komt vandaag binnen😂 Cupcake mix, enchanted cream en daar doe ik een beetje bosbessen smaak door en blauwe kleurstof en maak dan de toef erop met een paar bosbessen erop en een auto prikker met 1 erop🥰 Biscuit mix ook besteld en bavaroise en sinaasappel smaak erdoor, beetje oranje of blauwe kleurstof erdoor. Biscuit doorsnijden in de hoeveelheid lagen die jij wil(taart zaag werkt het beste) ik doe 2 lagen, op de onderste lekker banketbakkersroom en op de 2 de de sinaasappel bavaroise, ik smeer af met enchanted cream met sinaasappel smaak erdoor en toeven bovenop en dan mandarijntjes erop😋 en dan ook iets met 1 erop en happy birthday. Heb nu al zin in de taart😂 De cupcakes zijn voor mee naar de opvang. Heb expres voor minder zoet gekozen. Let wel op dat enchanted cream koel moet blijven staan. Heb ook versiering besteld al, aangezien de lock down langer zal blijven duren. Zoals ik links en rechts hoor. Dus dan maar lekker op tijd alles in huis hebben voor hem🥰

3 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt voor de cake smash. Op zich viel dat versieren wel nog mee ze, mits de nodige research. Maar al dat bakmateriaal kost wel een aardige cent.

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Ik heb deze gemaakt voor de cake smash. Op zich viel dat versieren wel nog ...
Als je goed spul wil gebruiken kost dat idd wel wat. Geluk dat ik heel veel heb liggen al, alleen ingrediënten hoef te bestellen en versiering😂