20 Reacties

4 jaar geleden

Heel normaal ! Tenminste hier wel. Mevrouw is nu 16 weken en probeert al Klanken na te doen. Verteld inderdaad ook hele verhalen !

4 jaar geleden

Bente is vandaag 16 weken en doet dit sinds 1,5 week. Denk dat het wel klopt hoor

4 jaar geleden

Hier morgen 13weken ook hele verhalen gekke geluidjes schreeuwtjes piepjes lachen noem maar op. volgensmij ontdekken ze gewoon hun stem dat er geluid uit komt hahaha

4 jaar geleden

Zo herkenbaar, onze Lieke is woensdag 16 weken en al een paar weken een gezellige klets. Nog leuker als ik doe alsof ik haar begrijp en haar antwoord geef. Alsof ze begrijpt wat ik zeg en daar weer op reageert. Uiteraard ook met een big smile So qute!

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 16 weken doet het ook ☺️ steeds meer verschillende geluiden en heel de tijd geklets, ook als ie in de box ligt 🥰

4 jaar geleden

Heel leuk he😍😍 hier ook onze dsme van 12 weken doet dit al een poos en doet het nu steeeds meer. Ze ksvhr als ze uit bed gehaald word en sinds dan brabbelt ze en lacht ze en gilt ze hard 🙈 ik vind het geweldig!

4 jaar geleden

Heerlijk he. Onze dochter babbelde een paar weken heel veel en nu opeens niet meer. Tijd voor iets anders blijkbaar :-)

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Heerlijk he. Onze dochter babbelde een paar weken heel veel en nu opeens ni ...
Hier net zo!!! Eerst presenteerde ze nog net niet het 8 uur journaal zulke verhalen! En sinds 2 weken is dat een stuk minder...

4 jaar geleden

Jaaa!! Hier ook! Meneer is 13,5 week.. echt super gezellig!😊

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Heerlijk he. Onze dochter babbelde een paar weken heel veel en nu opeens ni ...
Ja hier dus ook. Vroeg me al af of dat normaal was. Eerst deed ze alles na en brabbelde ze er op los. En sinds vorige week niks noppes nada. Veel te veel in de ban van de vuistjes, maar brabbelen ho maar.

4 jaar geleden

Hier zelfs al na 4 weken brabbelen. Inmiddels haar lievelingsbezigheid. Ze kletst de oren van m'n hoofd en zegt me na. Zo lief. Inmiddels (nu 13 weken) heel veel dingen vastpakken en boven haar hoofd tillen ook zonder aangeven. Ik verbaas me hoe snel zo'n ontwikkeling gaat

4 jaar geleden

Ik probeer de geluidjes zoveel mogelijk na te doen. Ook als ik begin, reageert hij. Zo leuk en zo trots 😅 volgens mijn man en ik heeft hij dit weekend nieuwe geluidjes ontdekt. En inderdaad als je net doet alsof je het begrijpt en in normaal Nederlands reageer, klets hij vrolijk verder 🥰

4 jaar geleden

Super leuk he?? Al dat geklets 🥰 Mijn mannetje heeft nu uitgevonden hoe hij de speeltjes van de babygym kan pakken. Als het lukt is hij zo trots op zichzelf dat hij dan altijd: aaaakgggggggggg zegt... met zo’n lekkere gorgel hahaha. Wat een lekkerding 😍 Als ik dan even wat anders aan het doen ben weet ik precies wanneer hij zijn speeltjes te pakken heeft! En dan doe ik gezellig met hem mee

4 jaar geleden

Ons meisje roept vooraal aaaa en aaaghhhh en rrrrrrrr 😂. Soms een uur lang tegen de speeltjes van haar babygym.

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Super leuk he?? Al dat geklets 🥰 Mijn mannetje heeft nu uitgevonden hoe h ...
Héél erg leuk! Ik geniet er zo van. Mijn zoontje zegt áltijd als hij iets niet wilt: Nèèyyyy!!!! Het zal vast toeval zijn, maar ik moet er elke keer weer om lachen.

4 jaar geleden

Reactie op Roos-26

Hier zelfs al na 4 weken brabbelen. Inmiddels haar lievelingsbezigheid. Ze ...
Ja, het gaat zo snel. Alle clichés zijn waar in dat opzicht. Ik vind het zo mooi om die ontwikkeling te zien. Hier ook bewust al dingetjes vastpakken. En als ik zeg: 'pak maar' als ik iets in mijn handen hebt, neemt hij het ook echt aan. Hij heeft ook voorkeuren voor speelgoed. In de box speelt hij altijd met hetzelfde boekje.

4 jaar geleden

Dat doet ons manneke sinds 2.5 maand ongeveer, andere geluidjes dan dunstan. Zo lief😍 heb soms een heel gesprek met hem. En ik versta er ook geen hout van😂

4 jaar geleden

Hier was hier tot voor kort best stil (17 weken). Ze was 2 maanden geleden geschrokken van haar eigen schaterlach. En daarna vond ze alles interessanter dan zelf praten.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is 13 weken en doet dit ook al een tijdje. Hele verhalen haha😁 super schattig vind ik het!!

4 jaar geleden

Mijn dochter brabbelt ook al bijna 3 weken en ze is nu 16 weken het is heel normaal ik zal zeggen geniet er van en praat terug dat vinden ze geweldig 🥰