27 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Misschien een hele gekke vraag hoor... hebben jullie het ook opgegooid bij ...
Hier zijn de gynaecoloog na de nacontrole (ivm Corona telefonisch 😬) dat de zorg daarna naar de huisarts over gaat en niet naar verloskundige.. Ik heb vorige week ook gemerkt tijdens mijn 2e menstruatie dat er iets gezakt is.. Heb het idee dat ik mijn baarmoeder mond zo zonder moeite aan kan raken, voel echt een tuutje zegmaar.. Heb verder nergens last van, ook geen bal gevoel. Maar vraag me nu toch af of ik het niet even moet laten checken 😢

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hier zijn de gynaecoloog na de nacontrole (ivm Corona telefonisch 😬) dat d ...
*zei

4 jaar geleden

Reactie op Lolita

Ja ik ben dan ook wel benieuwd wat het dan wel is. Eerder wel sex gehad maa ...
Die steken had ik in het begin vaker. Goed dat je dit aanhaalt want die steken heb ik nog steeds af en toe, was ik even vergeten. Wat betreft je buurvrouw; omg wat een advies zeg! Vrijdag maar naar laten kijken. Ik heb voor donderdag een afspraak staan maar nu ben ik ongesteld geworden haha. Vandaag ff bellen hoe dat gaat. Misschien moeten we het toch maar (weer) een weekje opschuiven. Ik wens je vrijdag veel succes en hopelijk kom je er opgelucht vandaan zodat je dit weekend lekker kan seksen😃👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op Chante

Die steken had ik in het begin vaker. Goed dat je dit aanhaalt want die ste ...
Oh haha ja dat weet ik ook niet ik ben nog niet ongesteld geworden dus kan je helaas niet vertellen hoe ze daarmee omgaan. Ik hoop dat je afspraak gewoon door kan gaan. Ja die steken heb ik nog dagelijks net met wandelen weer joh.. moest gewoon stoppen met lopen. Ja dat zou wel fijn zijn even alle opgebouwde spanningen eruit hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Chante

Die steken had ik in het begin vaker. Goed dat je dit aanhaalt want die ste ...
Laat ik nu vandaag voor het eerst ongesteld worden😆😅. Afspraak is bij mij verzet nu tot dinsdag minimaal

4 jaar geleden

Reactie op Chante

Ik ben al twee keer naar de huisarts geweest met dat balletje in mijn vagin ...
Pfoee lijkt net of ik dit zelf heb geschreven haha. Echter zei mijn huisarts dat dat balletje wel een verzakking was bij mij. Moet ook een afspraak maken bij een bekkenbodemtherapeut, maar deze zitten hier in de buurt momenteel allemaal vol pff 😩 Vind het maar niks. En mijn vriend wordt er ook niet echt blij van zo haha.

4 jaar geleden

Reactie op musicbaby

Pfoee lijkt net of ik dit zelf heb geschreven haha. Echter zei mijn huisart ...
Oke nou wel fijn dat het niet zo erg was dat ze gelijk over een operatie begonnen 😊. Vervelend wel dat ze zo vol zitten momenteel. Sex word zeker afgeraden dan dat je vriend er ook niet blij van word🙈