Hallo dames,
Even een lekker praatje hier haha. Sinds mijn bevalling ben ik incontinent bij hoesten, lachen niezen etc. Nu is dat vrij normaal zei de huisarts echter zijn we nu al 15 weken verder en is dat nog zo. Heb een verwijzing gehad voor bekkenbodemfysio. Bij de intake afgelopen woensdag vroeg ze me of ik het idee heb dat ik een verzakking zou kunnen hebben. Dus ze legde uit dat je dan mogelijk een bal voelt in je vagina. Ikzelf voel daar niet dus zeg nog niet dat ik weet. Nu met afvegen na het toilet voelde ik inderdaad opeens een bal ter grote van een knikker ongeveer zitten. Nu besprak ik het met mijn moeder en wat blijkt... zij had het ook met gevolg een operatie en verwijderen van de baarmoeder. Na mijn eigen onderzoek op Google (wat je natuurlijk nooit moet doen) las ik dat een zwangerschap na verzakking niet verstandig is ivm de groei van het eitje enzo. Nu ben ik dus best gestresst door dit alles want ik zou dolgraag nog een tweede kindje wensen. Volgende week vrijdag moet ik weer naar fysio en dan zal ik er zeker naar laten kijken, maar ik vroeg mij af of er dames zijn hier die het ook hebben of hier ervaring mee hebben.