3 Reacties

3 jaar geleden

Schattige blije foto! En leuk truitje! Heb ik ook van de Hema 😉 Ik volg ook even mee

3 jaar geleden

Wij hebben gevlogen toen hij ongeveer 8 maanden was. Dus kan het niet echt vergelijken. Maar voor de oortjes heb je volgens mij ook zo’n oorbeschermer? Misschien is dat een optie. En gewoon iets te eten geven, zodat ze afgeleid is. Het kan ook nog zijn dat ze er geen last van heeft hoor! Filmpjes zijn voor kinderen vaak interessant vanwege de bewegende beelden, dus niet perse het geluid. Maar je kan het geluid gewoon aanzetten, als iemand vraagt het uit of zachter te doen, dan kan je daar rekening mee houden. Ik weet niet of je dochter gemakkelijk stil zit? Want ik zou nu niet 2,5 u kunnen vliegen met mijn zoontje, die kan nog geen 5 min stil zitten🙈 Dus ga af en toe ook staan/lopen en neem wat speelgoed mee!

3 jaar geleden

Wij zijn net terug uit Mallorca met onze zoon van 15,5 maand! Vliegen viel me alles mee.. Ik had wat drinken mee voor het opstijgen en landen (hij had nergens last van) en verder veel snacks, lievelingsspeeltjes, iPad met Bumba en Juf Roos (filmpjes hadden we van tevoren op de iPad gezet en geluid deed ik vrij zacht, maar vond ie prima) en zn speentje en slaapknuffel. Vliegtijd was uiteindelijk nog korter dan 2,5 uur, dus is zo voorbij! Veel plezier 😁