38 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 weken, is 64 cm en weegt 7.4 kilo 😃 hij krijgt borstvoeding op verzoek.

4 jaar geleden

Zoontje 14 weken (gecorrigeerd 11 want was 3 weken te vroeg) is geboren met 2kg930 en weegt nu 7kg300 🙈

4 jaar geleden

Reactie op JDW-25

Zoontje 14 weken (gecorrigeerd 11 want was 3 weken te vroeg) is geboren met ...
Wauw die doet het super goed 😍

4 jaar geleden

Wauw die doet het super goed 😍
Geef je bv of kv ?

4 jaar geleden

Wedela borstvoedingsthee en cashewnoten. Eerste dag om de 3u kolven en ondertussen de thee drinken en nootjes even flink eten. Daarna blijft het goed! Althans dat was bij mij zo... succes

4 jaar geleden

Reactie op eva88-24

Wedela borstvoedingsthee en cashewnoten. Eerste dag om de 3u kolven en onde ...
Super bedankt 🙏🏻

4 jaar geleden

Onze dochter geboren met 2445 gram, nu bijna 14 weken 4930 (vanmorgen toevallig gemeten) Ik heb ook smorgens veel melk in de borsten en overdag wordt het steeds minder. Ik blijf wel aanleggen. Maar de laatste voeding zit gewoonweg niet voldoende meer in dus maken wij fles van 90cc. Ik zie hier ook dat sommigen 5x per dag voeden meennnnn wat een luxe! Ik zit nog steeds op zeker 7 voedingen. Ik zit er zo langzamerhand aan te denken om te stoppen met BV, maar ergens houdt mij het tegen om te doen omdat dat zo’n intiem momentje nog is 🥰

4 jaar geleden

Onze dochter is 16 weken, ze weegt 5,9 kilo en is 61 cm. Bij geboorte was ze 3262 gram en 47 cm (ze is met 39+1 geboren). Hier krijgt ze al een paar maanden volledige flesvoeding. We zaten op 5 flessen, maar we zijn terug gegaan naar 6 flessen. Dit omdat ze aversie tegen de fles begint te tonen en steeds minder ging drinken.

4 jaar geleden

Onze dochter was met de geboorte 2950 gram en 45 cm. Nu is ze 16 weken. 4,2 kg en 56 cm.

4 jaar geleden

Mijn dochter was bij de geboorte 2970gram en 46cm! Nu bijna 13 weken en een paar dagen terug woog ze 4830 gram en 59cm!

4 jaar geleden

Ons Kato bij de geboorte (40+3) 51cm en 3,820kg Nu op 13 weken zit ze op 6,7kg. Kato heeft de eerste 3 weken borstvoeding gekregen, vanaf haar 4de week flesvoeding.

4 jaar geleden

Onze dame was bij geboorte 3kg. Is nu 13 weken en weegt 4,9kg. CB zei wel dat haar groei afzwakte dus ze moet meer eten, ze krijgt ook borstvoeding.. ze slaapt snachts al 12 uur achter elkaar en eet overdag maar 4 keer dus das erg weinig. Ik ga haar nu ook meer aanleggen, om de 2 uur, kijken of dat helpt 🤔

4 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Onze dame was bij geboorte 3kg. Is nu 13 weken en weegt 4,9kg. CB zei wel d ...
12 uur is wel erg lang mijn ritme is 07.30 fles 150 soms 120 wat ze wilt. Borstvoeding geef ik de heledag door Rond 10.30 /13.30 15.30 /18.30 om 20 uur fles en dan laat ik haar slapen tot 2 uur nacht ik maak haar weer wakker voor borst voeding en daarna slaapt ze tot 7 uur weer. Misschien moet je haar meet aanleggen indd. Succes

4 jaar geleden

Ja snachts wakker maken ben ik mee gestopt, ik maakte haar dan wakker en dan was ze veel te slaperig, ze nam twee slokken en was weer vertrokken... nu focus ik even op overdag vaker en meer drinken

4 jaar geleden

Mijn zoontje was met de controle van drie maanden opneemt CB 64cm lang en woog 7 kilo. Nu is hij 14 weken en drinkt hij vijf flessen per dag; de eerste rond 8.00 uur met 210cc water, dan drie met 180cc en de laatste rond 22.00 uur weer met 210cc. Ik probeer zoveel mogelijk af te stemmen op wat hij vraagt, en probeer dat te sturen in een aardig ritme.

4 jaar geleden

Letty 14 weken 6kilo en 60cm 5x 180 ml /per dag Slaapt van 21-22u tot 7u

4 jaar geleden

Siem is 17 weken. 5,9kilo. (2008gr bij de geboorte) 7x150ml / per dag. Slaapt van 22u tot 7/8u Hij krijgt alleen BV. Heb je borstvoedingsthee geprobeerd? En proberen je rust te pakken als je gaat kolven. Heel veel succes! Ik hoop dat het toch beter op gang komt voor je. 👍

4 jaar geleden

Het lijkt me zo naar als je merkt dat je productie zakt! Ik zou inderdaad thee proberen, kwark eten en ook noten:) Sofie is 16 wkn, weegt 6.2kg en is rond de 63cm. Ik geef volledige borstvoeding, overdag 3 voedingen en s avonds als wij gaan slapen maak ik haar wakker voor wat slokken Hopelijk komt t bij jou toch nog op gang! Succes!