Ik ben heel erg benieuwd naar concrete én de hoeveelheden voeding per dag. Willen jullie deze delen met mij? Mijn kleine krijgt 4 flessen per dag (3x150+5 & 1x180+6).
‘S morgens een half stukje fruit en gemiddeld een keer of twee per week gemengd met een halve Liga.
‘S middags één snee bruin brood (inclusief korst) met biologische broodbeleg uit de kleine keuken (mango/pompoen), zuivelspread light, pindakaas of appelstroop. Ik doe er om de paar dagen een gekookt eitje bij. Hier eet ze met name de eiwitten van en een kwart eigeel. Gemiddeld twee keer per week eet ze ipv de eitjes een Yogolino.
Middagtussendoortje komkommers, een maisknabbel, rijstwafeltje of babykoek. Dit laatste geef ik haar niet als we ‘s ochtends al Liga op hebben.
Avondeten is heel gevarieerd, eigenlijk zo veel mogelijk wat de pot schaft: soep, pasta, vis, groente...
Tijdens de maaltijden passen we een combinatie van de Rapley methode toe, dus stukjes en geprakt. Ennnn als laatste aanvulling; we eten altijd samen aan tafel.. TE gezellig!!