15 Reacties

3 jaar geleden

Ik als kapster maak dit regelmatig mee. Ga niet een thuis kapper in huis halen. Neem de kleine man mee naar de kapper als jullie zelf gaan. Laat hem kennis maken met alles dat er in een salon gebeurt. Wij hebben een kinderhoek dat is wel handig zijn ze niet zo snel afgeleid. En raak vooral zelf niet in de stress. Neem iets mee dat hij leuk vind om naar te kijken. En begin niet meteen aan tondeuse coops zorg dat er alleen geknipt hoeft te worden. Succes en veel plezier P.s vergeet geen plukje haar mee te nemen

3 jaar geleden

Hier de 3e jongen en hij word over 2 weken geknipt ik hou gewoon mijn kind op schoot en ook geen kapmantel om maar een extra shirt aan zodat die na die tijd uit kan want ze willen hun handen hebben.. ik zet hier thuis de föhn af en toe al op hem gericht zodat hij afgeblazen kan worden zonder wild te doen😂 zorg ook dat je zijnfavoriete speelgoed mee hebt wat je pas geeft wanneer hij lastig word. En met 1 hier gehad dat hij echt niet mee wou werken dus toen het kind in de houdgreep en wens de kapster succes😅 ik vind met een half geknipt kind de deur uit geen optie😬

3 jaar geleden

Wij zijn afgelopen weekend naar de kapper geweest. Mijn dochtertje is nu 9,5 maand en vond het opzich prima. Wel moest ik haar goed vast houden omdat ze niet stil wilde zitten haha. In elk handje een speelgoedje helpt goed, dan blijft ze met haar handjes van haar gezichtje af. Het was nu alleen recht knippen. Ze zat bij mij op schoot. Ik hoefde maar €2 af te rekenen en na 10 min stonden we weer buiten. Succes 👍🏻

3 jaar geleden

Haha met 7 maanden al bobje laten knippen

3 jaar geleden

Fijn dat jullie dit kunnen doen :( onze dochter heeft amper haar... hopelijk groeit het snel!

3 jaar geleden

Mijn oudste dochter (nu ruim 3 jaar) is met 7 mnd voor het eerst naar de kapper geweest. Ze ging bij mij op schoot en de kapper kon alles netjes op één lengte knippen. Mijn jongste dochter (9mnd) heeft amper haar🥲.. ik hoop dat haar haar snel groeit..😊

3 jaar geleden

Hier mag hij nog niet naar de kapper van mij😂 krijgen ze gelijk zo'n ander koppie.... moet ik dat babytje helemaal gaan missen... wellicht binnenkort wel even en keer de haartjes voor bij laten knippen want die beginnen lang te worden nu. Maar verder niet...

3 jaar geleden

Reactie op DorienDHoe

Fijn dat jullie dit kunnen doen :( onze dochter heeft amper haar... hopelij ...
Onze ook niet 😂 elke week denk ik ohhhh haar haartjes zijn toch wel een millimeter gegroeid 😅 wishfull thinking!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft echt al een bos haar. Maar vind het nog steeds veel te leuk staan.. Dus ga hem zeker nog niet laten knippen. Hii is nu 9.5 maand.

3 jaar geleden

Ik heb onze meid al twee keer zelf geknipt. Hier in België mogen de kappers nog niet werken. En het eerste plukje bijgehouden natuurlijk 😉 Ging prima!

3 jaar geleden

Ik heb voor dinsdag een afspraak gemaakt. Jullie hebben me toch wel een beetje over gehaald om het gewoon maar te proberen .. ik ben echt heel benieuwd 😊

3 jaar geleden

Hahahaha mijn man speelt hier de kapper in huis met haar. Ik kwam pas thuis en toen was ze ineens geknipt 🤣. Dat terwijl ze echt geen volle bos heeft hoor, groeit amper. Maar meneer stoorde zich aan wat lange plukjes. 🙈

3 jaar geleden

Onze zoon is al 2x geknipt en met de tondeuse geschoren. Ging prima. Gewoon meenemen naar de salon en bij jou op schoot laten zitten.

3 jaar geleden

De haartjes voor zijn ogen zijn weg en boven de oortjes weer vrij. Hij vond het zóó interessant.... geen traan gelaten. Was de bijna 6 euro meer als waard.

3 jaar geleden

Hier met 9 maanden voor het eerst.. hij vond het maar wat interessant... Vooral kijken waar die tondeuse heen gaat...