13 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben boekjes van de serie "Wat Viktor voelt" en willen ze graag allemaal omdat het voor ons een leuk thema leek voor jonge kinderen (gevoelens beschrijven en uitdrukken).

4 jaar geleden

Annie M.G. Schmidt vind ik heel fijn om te lezen. Ze heeft diverse bundels met verzen. Dikkertje Dap van haar is ook erg leuk. Verder vind ik de boekjes van Bobbi fijn, zeker als ze iets groter zijn. Onze zoon kon die boekjes op een gegeven moment uit zijn hoofd meevertellen. Maar ook nu zijn ze al leuk, met een fijn ritme.

4 jaar geleden

Ik heb trouwens nog wel meer favorieten: Gonnie & Vriendjes (de hele serie is leuk) Mama kwijt Rupsje Nooitgenoeg Eiland Woezel en Pip Van wie zijn deze billen? We hebben er een geitje bij

4 jaar geleden

Raad eens hoeveel ik van je hou is ook echt een aanrader

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Raad eens hoeveel ik van je hou is ook echt een aanrader
Hazeltje! Zo lief! De eerste keer dat ik die voorlas heb ik de laatste pagina gelezen met de tranen die over mijn wangen liepen haha.

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Hazeltje! Zo lief! De eerste keer dat ik die voorlas heb ik de laatste pagi ...
Ik dus ook! Hahaha

4 jaar geleden

Ik ben ook helemaal weg van de boeken van Annie MG Schmidt (Dikkertje Dap, Het grote voorleesboek, Jip&Janneke,...) maar mijn dochter is voorlopig vooral fan van kijkboekjes waar ik zelf de verhaaltjes bij verzin en veel dierengeluidjes bij maak. Op deze site vind je voorleestips bij de aangeraden boekjes. Vond ze wel leuk: https://www.boekstart.be/boekentips .

4 jaar geleden

Wij hebben onder andere een nijntje boek met geluidjes. Vindt ze prachtig en is echt aan 't kijken waar het geluid vandaan komt

4 jaar geleden

Ik lees voor uit dikkie dik. Verder nog wat andere losse boekjes met dieren

4 jaar geleden

Boeken van bezig beertje zijn hier favoriet!

4 jaar geleden

Wij lezen voor uit het dikke boek van Jip en Janneke waaruit ik vroeger ben voorgelezen door mijn ouders. De verhaaltjes zijn niet zo lang en je kunt er mooi een paar achter elkaar lezen.

4 jaar geleden

Wij lezen het sprookjesboek van de efteling en boeken van de disneyboekenclub van vroeger.😊 Ik volg even voor de leestips.😊

4 jaar geleden

Hier zijn de bobbi boekjes echt favoriet.. zijn vaak in de aanbieding bij de Kruidvat of anders heb je heel veel titels te koop via bol.com 😊