219 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben Jessy, 26jaar Ik kom uit België, ik ben 11weken zwanger van mijn 2de kindje. En ben uitgerekend voor 3 februari.

5 jaar geleden

Reactie op Nverloigne

Hallo iedereen... Ik ben Nathalie, 8 weken zwanger van mijn 1e kindje. Mijn ...
Hi Nathalie, Ik zal ook de zorg voor mijn kindje alleen op me nemen. De vader wil niet zijn verantwoordelijkheid nemen. Maar was gelukkig geen agressieve relatie. Je kan er voor kiezen om hem wel betrokken te laten zijn maar niet laten erkennen. Dan moet jij bijvoorbeeld ook zijn toestemming vragen als je bijvoorbeeld op vakantie wil gaan met jouw kind. Hij klinkt niet als zeer stabiel dus waarom hem zeggenschap geven over een kind? Wil hij wél zijn verantwoordelijkheid nemen en jullie kind erkennen?

5 jaar geleden

Reactie op $tefanie

Hi Nathalie, Ik zal ook de zorg voor mijn kindje alleen op me nemen. De v ...
Als een kind erkent is in Nederland betekend dat niet dat je toestemming moet vragen voor iets. Het wil alleen zeggen dat het kind van hem is, en niet hij zeggenschap heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Nverloigne

Hallo iedereen... Ik ben Nathalie, 8 weken zwanger van mijn 1e kindje. Mijn ...
Beste Nathalie, wat goed dat je uit de relatie bent gestapt. Knap dat je voor jezelf en je kindje hebt gekozen. Ik zou het gewoon aankijken, na de bevalling kijken hoe het gaat en of hij zelf wel betrokken wil zijn. Kijk ook goed of hij echt betrokken wil zijn bij jullie kindje of dat hij het als een reden gebruikt om bij jou in de buurt te komen. Erkenning kan ook nog altijd later, het heeft geen haast. Succes en geniet van je zwangerschap!

5 jaar geleden

Hoi allemaal Mijn naam is Laura en ben nu 9;2 weken zwanger van ons eerste kindje. De uitgerekende datum tot nu toe is 17 februari. Net getrouwd met mijn lieve man en dolgelukkig met de zwangerschap :)

5 jaar geleden

Reactie op Stphn

Hallo allemaal, leuk om te lezen al die reacties! Ik ben Stephanie en 26 ja ...
Dubbel gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, In ben Ria 33 jaar Omgeving Overbetuwe 10 weken zwanger van de tweede. In heb al een dochter van 6. De zwangerschap kwam als een enorme verrassing omdat ik aan de pil ben. Uiteraard is het kindje gewenst maar ik vind het erg spannend omdat ik 2 jaar geleden een miskraam heb gehad. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben ook uitgerekend in februari van ons 3e & 4e kindje. Wij hebben 2 zoons van 3.5jr en 6mnd. Stiekem hopen we wel dat er iig 1 meisje bij zit nu 😉 Het belangrijkste is dat alles goed gaat. Woensdag as hebben we de termijnecho en horen we dus de exacte datum. Zijn er mss nog meer dames in verwachting van een tweeling?

5 jaar geleden

Hallo allemaal ik ben joyce 32 jaar en nu 9 weken zwanger van ons 1e kindje we wonen in ulft leuk dat dit er is zeg beetje alles delen super leuk

5 jaar geleden

Reactie op Joyce Ster

Hallo allemaal ik ben joyce 32 jaar en nu 9 weken zwanger van ons 1e kindje ...
Hoi Joyce, welkom!

5 jaar geleden

Vandaag de kleine mogen bewonderen 🥰 Uitgerekende datum 2 dagen later verplaatst hihi, precies 11 weekjes vandaag dus 6 februari uitgerekend! Mooi kloppend hartje, gelukkige mama en papa ❤️

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Natascha, 27 jaar en woon in het hoge Noorden. Vandaag onze eerste echo gehad. Rond de 8 weken en wat dagen zwanger en een prachtig kloppend hartje gezien! 😍

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! ♡ Zo bijzonder om mee te maken. Ze schatten me toen op 7w3d, terwijl ik zelf zeker 8w dacht. Voor nu uitgerekend op 29 februari. En wat blijkt, het is schrikkeljaar volgend jaar, haha!

5 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Esther en samen met mijn partner vanochtend te horen gekregen dat we 28 februari uitgeteld zijn. Spannend spannend. Word voor ons de eerste. Nu dus net geen 8 weken maar merken al duidelijk verschil met onze hond. Waar ze eerst als een malle elke ochtend vol op mn schoot sprong komt ze nu rustig aangetippeld om vervolgens voorzichtig tegen mij aan te liggen. Zelf nooit een zwangerschap meegemaakt van familie of vrienden dus voel me echt een Noob. Voor nu even alles werkelijkheid laten worden want ben pas in januari gestopt met de pil. Ken wel vele die aan het proberen zijn al ruim een jaar tot twee jaar. Wil het nieuws graag vertellen maar snap als ze zelf gaan balen. Voor nu eerst op vakantie de bergen in en daarna gaan we het de familie vertellen.

5 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben Gabriëlle ik ben 33 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger van onze eerste. Ik ben tot nu toe echt mega misselijk. Elke dag vooral in de ochtend spugen en als het een beetje tegenzit in de middag ook. Ook erg moe. Maaaaaarrr.. Het is allemaal voor een goed doel en dat is ons kindje 😍!

5 jaar geleden

Reactie op Gabrielle-24

Hallo iedereen, Ik ben Gabriëlle ik ben 33 jaar en ik kom uit Rotterdam. I ...
Pff stom vergeet helemaal te vermelden dat ik ook nog zeer gelukkig getrouwd ben met mijn man💕! Arme man, alsof ik hem zou vergeten😜🤣 haha

5 jaar geleden

Hi, Ik ben Marcia, 32 jaar ik woon in Brabant. Ik ben getrouwd en we verwachten ons eerste kindje. Uitgerekende datum is 5 februari en ik ben nu dus 11;5. Tot nu toe voel ik me gelukkig heel goed, op een beetje misselijkheid, moeheid en enorme zin in KOOLHYDRATEN na. Ik kan niet wachten tot ik een zichtbaar buikje ga krijgen, want voor mijn gevoel wordt het dan pas ‘echt’ omdat ik nu nog niet zo veel voel. Ik heb een echo gehad bij 9 weken en toen zag alles er goed uit en is direct de termijn bepaald dus formeel pas volgende echo bij 20(!) weken. Wel over 3 dagen afspraak bij VK en hartje luisteren waar ik heel veel zin in heb, leuk jullie diverse verhalen te lezen!

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Hi, Ik ben Marcia, 32 jaar ik woon in Brabant. Ik ben getrouwd en we verwa ...
Het is ook wel vreemd dat je in een land als Nederland niet meer echo’s vergoed krijgt:(

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Arinda, 23 jaar en gelukkig getrouwd met mijn lieve man! In verwachting van ons eerste kindje, 6 februari uitgerekend en nu 12 weken zwanger.

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

Vandaag de kleine mogen bewonderen 🥰 Uitgerekende datum 2 dagen later verp ...
Bijzonder he! Wat ik apart vind ik dat ik ook 6 feb ben uitgerekend maar volgens de VLK nu op 12 weken zit, vandaag precies. Best een aantal dagen verschil!