4 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wel een echo gehad (1e zwangerschap) en toen heeft de verloskundige het niet op gemeten. Wel kan ik me herinneren dat ze zei dat het aan de kleine kant was 🤔 hartje wel horen kloppen 🥰 maar uiteindelijk wel een miskraam... Ik weet dus niet en ook nooit naar gevraagd of haar opmerking was dat ze dat toen al kon zien. Lijkt mij dat ze dat dan wel zou zeggen om eerlijk te blijven. Maar ze hoeven natuurlijk maar een millimeter ernaast te zitten en het verschilt dagen soms weken. 🌹🌹

2 jaar geleden

Ik heb 2 keer gehad dat het termijn van mijn menstruatiecyclus niet overeen kwam met de termijn van het vruchtje. Heb nu 2 gezonde jongens! (1e x een paar dagen uiteindelijk, de jongste 1,5 week). Succes met afwachten!

2 jaar geleden

Bij mij was er bij mijn tweede zwangerschap bij de eerste echo geen vrucht te zien.. dus een miskraam, te vroeg of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zei de echoscopiste. Moesten twee weken wachten en dan weer terug komen. Na twee weken was er toch een vruchtje te zien en inmiddels ligt mijn tweede zoontje hier op dit moment heerlijk op mij te slapen ☺️ bleken toch iets te vroeg te zijn waardoor het nog niet goed zichtbaar was. Die twee weken waren wel zenuwslopend..

2 jaar geleden

Helaas hier geen goede ervaring mee, de berekende termijn zou 8 weken zijn en op de echo was maar een vruchtje van 6 weken te zien. Wel een kloppend hartje, dus advies afwachten. Na 2 weken wachten bleek helaas het vruchtje niet meer te leven en heb ik via medicatie 2 dagen later een miskraam gekregen. Hoop natuurlijk dat het voor jou anders zal zijn!