12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb begrepen dat ze rond deze tijd een sprong maken. Onze dochter is ook 11mndn en is sinds deze week ook steeds vroeg wakker, van de week was het 0345u en wilde ook niet blijven liggen. Als zij zo vroeg komt slaapt ze in de ochtend een uurtje en in de middag 2uurtjes. Gaat dan tussen 1900/1930u naar bed. Gelukkig heeft mijn oudste zoon van 8 hier geen hinder van. En ik denk er maar aan dat het een fase is!

3 jaar geleden

Als ik het goed begrijp slaapt kouw dochter 4,5u overdag. Kan mij naast het sprongetje voorstellen dat dat teveel is om nog goed door de nacht te komen.

3 jaar geleden

Hier is het vanaf 10 maanden raak, het begon zelfs om 4:00, toen 4:30, 5:00 en nu wisselt het (bijna 11 maanden) tussen 5:15 en 6:30(yeah). Overdag wordt hier maar 1,5 uur geslapen.

3 jaar geleden

Reactie op Baby Hatsjoe

Als ik het goed begrijp slaapt kouw dochter 4,5u overdag. Kan mij naast he ...
Neeh meestal tussen de 2 a 3 uur.. smorgens 3 kwartier en smiddags 2 a 2.5 uur maar kan ook zo zijn dat ze 2 uur smiddags al wakker is en dan niet meer slaapt tot 19.00 a 19.30

3 jaar geleden

Hebben wij ook gehad enkele weken terug! Fles erin, en weer slapende.. Nu weer normaal! Sprongetje, fase, tandjes ....

3 jaar geleden

Hier hetzelfde alleen slaapt ze bij ons nog maar 1 keer overdag. Vaker wil ze echt niet. Ik geef haar als ze wakker is wat te drinken en mevrouw slaapt verder. Nu nog trouwens

3 jaar geleden

Hier hetzelfde sinds een week. Wakker tussen 5.50 en 6.10uur . Dit was voorheen 7.00-7.40u. Slaapjes overdag zijn niet veel veranderd ongeveer 3 uur per dag.

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde met de zelfde leeftijd

3 jaar geleden

Hier net zo 😱 Ons andere zoontje van 4,5 heeft er veel last van. Dat vind ik nog het ergste, hij heeft al pittig zo in het eerste schooljaar.. Onze ‘baby’ is 11 maanden en inderdaad sinds enkele weken ook vroeg wakker. Ene keer is het 04.30 en andere keer 05.30. Vannacht was het 00.45, uur aan het spoken geweest en toen pas na 90cc fles in slaap gevallen tot 05.45 😔 Niks helpt eigenlijk! Hij heeft totaal zo’n 3 weken doorgeslapen tot nu toe. Slaapt ‘s ochtends ongeveer een uur en ‘s middags 1-2 uren, 18.30 weer naar boven en 19u uiterlijk in bed. Hopelijk trekt deze fase gauw voorbij. Ik kan me wel herinneren dat onze oudste dit ook deed, maar daar waren we niet zo lang mee bezig om weer in bed te krijgen.

3 jaar geleden

Oooh man hier hetzelfde, sliep mooi tot 7u en nu ineens half 6 of vroeger. Wij doen nog 2 dutjes van elk een uur in voor en namiddag. Heeft wel ook veel last van tanden, dus ook van veel kaka pampers, ook elke ochtend.. Dus wij moeten hem er echt uithalen voor het verschonen en dan is het spel begonnen haha :p Vrees dat dit een fase is waar we door moeten! Succes alvast !

3 jaar geleden

We zijn gelukkig niet de enige dus haha! Fijn om dat te lezen! Al die fases en sprongetjes ook! 🤭Succes allemaal!