14 Reacties

3 jaar geleden

Ja... Helaas geldt dat alleen niet voor pasgeboren baby's.. ik ben zelf kraamverzorgster en kraam toevallig nu in een gezin waarvan de baby niet aankomt... We moesten van een B merk overstappen naar een A merk.. als de kindjes wat ouder zijn is een huismerk wel prima..

3 jaar geleden

Ja ik zag het ook idd! De mijne is 1jaar en drinkt Nutrilon nr 4, ga zeker wel overstappen, voedingswaarden zijn hetzelfde en is meer dan de helft goedkoper! Goed dat je dat deelt!

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne3004

Ja... Helaas geldt dat alleen niet voor pasgeboren baby's.. ik ben zelf kra ...
Dat is slecht advies. Ieder kind reageert anders. Mijn zoontje heeft vanaf dag 1 Kruidvat voeding gehad en hij is nu een kilo of 10 en 1 jaar. Hij heeft altijd goed gegroeid, in lengte en in gewicht😊

3 jaar geleden

Het is niet dat er precies hetzelfde in de flesvoeding zit. Alleen er zijn wel wettelijke eisen waar flesvoeding zich aan moet houden😃

3 jaar geleden

Hier gewoon Kruidvat. Las ook een keer dit! https://www.trouw.nl/nieuws/mogelijk-kankerverwekkende-stoffen-aangetroffen-in-babymelk~bae26c79/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dat is slecht advies. Ieder kind reageert anders. Mijn zoontje heeft vanaf ...
Dat lijkt me geen slecht advies, maar zorg op maat. Per baby kijken wat je kan doen. En dit is dan blijkbaar iets wat kan helpen bij sommige baby’s. 😉

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Dat lijkt me geen slecht advies, maar zorg op maat. Per baby kijken wat je ...
Ik bedoel de zin ‘helaas geldt dat alleen niet voor pasgeboren baby’s’😊

3 jaar geleden

Hi allemaal, Ik heb meldingen ontvangen dat dit al gedeeld was in de groep. Nu kan ik zelf het topic niet vinden, misschien dat iemand van jullie dit topic toevallig heeft gezien. Zo ja, dan mag het gedeeld worden hier en sluit ik deze. Zo niet laat ik deze open staan. Groetjes, Lindsey

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hi allemaal, Ik heb meldingen ontvangen dat dit al gedeeld was in de groep. ...
Er zijn echt heel veel topics geopend toen die aflevering net geweest zijn. Alle topics met Keuringsdienst erin, die zijn toen ook gesloten op één na.

3 jaar geleden

Reactie op Mlis

Er zijn echt heel veel topics geopend toen die aflevering net geweest zijn. ...
Ik kan ze binnen deze groep niet vinden! Als jij ze wel kan vinden mag je hem delen als je wil! 😁 Ik zie het algemene forum los van de groepsforum! Niet iedereen leest ook op het algemene forum.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik kan ze binnen deze groep niet vinden! Als jij ze wel kan vinden mag je h ...
Zou best kunnen dat ze in deze groep niet langs gekomen zijn nog! Ik denk dat degene die het aangaven dan doelde op het algemene forum. Ik was er overigens niet één van, ik vind dubbele topics niet vervelend. 😊

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Het is niet dat er precies hetzelfde in de flesvoeding zit. Alleen er zijn ...
Er zit voor 99%hetzelfde in, dus 1 procent anders en daar is niet van aangetoond dat die ene procent echt beter is. Als je kind echt iets heeft dan krijgt het speciale voeding op recept en die is degelijk anders. ( mijn zoontje kreeg dit op verdenking van allergie) maar daarna echt allerlei merken uitgeprobeerd en was totaal nul verschil. Pure marketing strategie, je kan moeders van alles op de mouw spelden en dus ook veel geld mee verdienen, iedereen wilt het beste voor zijn kindje.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Het is niet dat er precies hetzelfde in de flesvoeding zit. Alleen er zijn ...
Ja dat is zeker waar! Die van mij deed het ook prima op Kruidvat! Alleen als kindjes niet goed aankomen is een A merk toch echt wel nodig