7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook altijd wagenziek en ik heb voor de langere ritten ook polsbandjes die heel goed helpen. Er wordt dan gedrukt op een punt in je pols, daar voel ie verder niks van. Misschien is dat iets voor je zoontje. Ik heb de bandjes destijds bij de ANWB gekocht.

2 jaar geleden

Reactie op M-i-l-a

Ik ben zelf ook altijd wagenziek en ik heb voor de langere ritten ook polsb ...
Als ik die opzoek op internet staat er vanaf 3 jaar bij 😢

2 jaar geleden

Ohhh dat heb ik niet opgezocht. Wat jammer. Misschien wel iets voor als hij 3 jaar is.

2 jaar geleden

Primatour is voor kindjes vanaf 2 jaar 😊

2 jaar geleden

Reactie op DorienDHoe

Primatour is voor kindjes vanaf 2 jaar 😊
Oh echt waar! Dat wist ik niet. Dankjewel😁

2 jaar geleden

Onze dochter (nu 27 maanden) had ook er last van overgeven/wagenziekte vanaf 10 maanden. We nemen nu een aantal maatregelen en dat helpt goed. Ik weet niet of die ook bij je zoontje werken. Wij hadden op internet gezocht naar allerlei adviezen en toen gekeken welke er voor onze dochter werkten We gaan minimaal 45-60 minuten na een maaltijd weg. Ze krijgt onderweg kleine hapjes eten (meestal appel of komkommer), als ze dat wilt. In het begin kreeg ze ook nog een speen in de auto, maar dat doen we al een hele tijd niet meer. Daarnaast proberen we haar onderweg regelmatig te wijzen op dingen in het landschap, zodat ze gedwongen wordt naar buiten te kijken.

2 jaar geleden

Onze zoon (2 jaar 4 maand) heeft ook een paar keer over moeten geven, nu moet ik ook zeggen dat we een tablet voor hem hadden hangen aan de hoofdsteun van de stoel voor hem. Toen werd er gezegd tegen ons, 'al hoe lang de rit ook is, nooit filmpjes laten kijken!' Wij hebben toen direct de tablet weggehaald en hij heeft er daarna nooit meer last van gehad, hij zit nu altijd lekker te babbelen achterin en om zich heen te kijken, aanwijzen, benoemen, etc.