10 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Wij overwegen om de Joolz te kopen. In de winkel een demonstratie gehad en deze is makkelijk inklapbaar en goede wielen om ook door het bos te wandelen straks met de kleine.

5 jaar geleden

Wij hebben voor ons eerste kindje een joolz geo gekocht geweldige wagen en makkelijk in te klappen

5 jaar geleden

Reactie op JackH

Wij overwegen om de Joolz te kopen. In de winkel een demonstratie gehad en ...
Wij hadden eerst eentje van maxi cosi op het oog.. Maar daarna een joolz. Maar we gaan nu toch een Dubatti kopen. Die heeft eigenlijk alle goede dingen van andere wagens, in één. En je kan hem volledig samenstellen zoals je zelf wil. Pluspuntje voor de creatieveling onder ons. 😉 Puntjes die voor ons de doorslag gaven: >Vier grote luchtbanden > de duwstang kan helemaal tot tegen de wieg >hij vouwt makkelijk verticaal op >zeer stevig frame dat niet van plastiek is >goede demping > alles is afwasbaar en uitritsbaar

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi zelia gekocht. Vouwt super klein op en is heel licht. Wat voor ons de doorslag gaf was de prijs en de mega grote boodschappenmand.

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor deze Mutsy kinderwagen. De maxi cosi kan er ook op en dat wilde ik graag. Opbergruimte aan de onderkant is vrij groot, altijd handig met boodschappen doen. 😉 En ik wilde niet een hele dure... Deze was ook prijzig maar een van de goedkoopste die er bij babydump waren. Ook vind ik ze heel fijn rijden natuurlijk! Misschien een goede tip, wij hebben de kinderwagen, kamer, box en maxi cosi tegelijk gekocht bij Babydump omdat er dan veel korting vanaf ging. Misschien dat dat bij andere winkels ook wel zo is, maar wij zijn heel blij met babydump!

5 jaar geleden

Reactie op lian99

Wij hebben gekozen voor deze Mutsy kinderwagen. De maxi cosi kan er ook op ...
Ik was er zeker van mijn geboortelijst bij paradisio te leggen.. Maar baby dump geeft echt wel goede service.. Dus ik twijfel.. Wij gaan zowiezo onze wagen bij babydump kopen. Kinderkamer ben ik aan het twijfelen want ik wil vintage maar ik vind geen dressoir kastje.. 😅 Maar babydump is echt de moeite als je twijfelt voor een wandelwagen! Ze hebben er heeeeel veeeeel en je kan deze allemaal eens testen... 🙂

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik was er zeker van mijn geboortelijst bij paradisio te leggen.. Maar baby ...
Ja dat vond ik dus ook zo fijn! We hebben echt met alle wagens een rondje gelopen volgensmij 😂 Ik geef wel toe dat de duurdere wagens natuurlijk wat meer er op en er aan hebben maar ik vond 1000+ euro voor een wagen (persoonlijk) veel geld. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, als ik het gekd had zou ik ook niet op de prijs hebben gelet 😉

5 jaar geleden

Ik heb de geo2 van Joolz gekocht. Kan ook eventueel een 2e kindje bij, kan je omtoveren tot buggy als je kindje ouder is door wat af te ritsen en had een iets grotere bak onderin dan de meeste andere. Helemaal happy de nuna was anders een goede 2e keuze geweest

5 jaar geleden

Na super veel wandelwagens gevoeld en geprobeerd te hebben hebben we besloten om voor de mutsy nio te gaan. Helemaal trots ☺️ 1e grote aankoop☺️

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Neo baby, nu in de aanbieding bij de prenatal😁 Frans merk, in Frankrijk tussen de 600-900 euro en hier deze week 299 euro. We hebben m al bekeken en rondgereden in de winkel, beviel ons goed, dus maandag morgen gelijk besteld via de site. Onze eerste grote aanschaf voor onze kleine man💙