17 Reacties

4 jaar geleden

Ik wissel af met de drie standen ring. Soms drinkt hij prettiger uit 2 en soms uit 3.

4 jaar geleden

Wij gebruiken speen 2 met dr. brown fles. Speen 3 gaat veel te snel.

4 jaar geleden

Ik ben ook overgestapt op opvolgmelk maar zolang ze nog goed drink gebruik ik gewoon speen 2. Ben ook pas overgegaan van 1 naar 2 toen ze moeilijker ging drinken.

4 jaar geleden

Ik weet niet welke fles je gebruikt maar ik gebruik voor me dochter van 25 weken difrax maat M speen omdat dit nogsteeds te snel gaat en de maat S krijgt ze de voeding er niet uit.. Denk dat je het wel merkt als hij/zij heel langzaam is onze dochter heeft 200 ml binnen 6 min op 🙈 Ze is altijd al heel gulzig geweest dus voorlopig voor ons nog geen grotere.

4 jaar geleden

Oeh die heb ik al lang. Wij hebben zo’n Avent Natural fles, en daar heb ik zeker al zo’n 7 weken (is nu 6 maanden) speen 3 op zitten. Ik merkte het doordat ze zo hard begon te “klakken” steeds en telkens gefrustreerd stopte met drinken. Heb toen speen 3 erop gezet en het was over.

4 jaar geleden

Ik gebruik de Dr Brown fles en ben vorige week donderdag naar speen 3 overgestapt.. onze man is over 2 dagen 6 mnd. Maar eigenlijk is hij al een paar weken toe aan speen 3. Hij deed zo lang over zijn fles (een uur) en bij de opvang dronk hij ook te weinig, nu binnen 20 min de fles leeg 🙈 Mijn advies niet zo naar leeftijd kijken, volg je gevoel en kijk wanneer je kindje er aan toe is!

4 jaar geleden

Oh ik zie het al, bij de Avent Natural is speen 4 vanaf 6 maanden.

4 jaar geleden

Ons zoontje is donderdag 6 maanden en gebruiken nog de difrax M speen. Ik denk dat wij deze ook nog wel poosje gebruiken. Hij heeft ook 4.5 maand met de S speen gedaan! Is stevige drinker! Met de M speen verslikt die zich ook nog dus wij blijven nog wel even bij de M. Binnen 10-15 min in zen fles leeg🙈

4 jaar geleden

Ik gebruik Dr Brown speen 3 pas een week, zoon is 7.5 mnd. Wel te vroeg geboren. Hij werd veel te moe bij speen 2 en duurde laangggg. Dus toen overgestapt, gaat perfect.

4 jaar geleden

Avent speen 3 is nog veel te veel voor ons kindje. Ze is 6 maand en verslikt haar zelfs soms nog op 2 dus nog effe wachten. Als de fles maar leeg geraakt😄

4 jaar geleden

Wij nu mee gestart speen 3 van dr. Brown. Gaat wel stukje sneller maar doet er goed op. 6 maanden en 1 week

4 jaar geleden

6 maanden en 1 week, en nog speen 2. Bij speen 3 loopt t allemaal langs dr bekkie, gaat veel te hard nog. Maar hier ook een meisje dat überhaupt soms vergeet te drinken omdat ze zoveel ziet...

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is 6 maanden en 2 weken, wij gebruiken de fles d’r Brown maar ze heeft nog steeds speen 2.

4 jaar geleden

Speen 2 gaat hier snel genoeg (heb die van difrax) dus ik laat t lekker zo ☺️👌🏻 hij is al bijna 7 maanden nu

4 jaar geleden

Hier nog steeds speen 1 (s)! M’n zoontje is morgen 6 maanden en niet echt een kleintje, maar gaat nog heel goed op nummer 1 haha

4 jaar geleden

Wij gebruiken nog maat 1 van difrax ze is nu 6 maanden ik had maat m geprobeerd maar daar liep haar melk las haar mondje en ze verslikte zich snel

4 jaar geleden

Yara was de speen 3 helemaal niks. Blijft lekker drinken met speen 2 hahaha