24 Reacties

vor 3 Jahren

Wij als diner 12 uur krijgt die broodje met wat yoghurt🤗

vor 3 Jahren

Hier ook als avond eten, gelijk met ons en nu meestal wat de pot schaft.

VRIEND

vor 3 Jahren

Wij ook als diner, meestal rond 17.00u zodat het niet te zwaar op de maag meer ligt voor met slapen.

vor 3 Jahren

Wij ook als diner, hij eet met ons mee, meestal rond 18.00u .. 18.45u papfles en 19.00u naar bed. 🙂

vor 3 Jahren

Met ons mee, als diner. 😊

vor 3 Jahren

Hier ook als avond eten! Rond 17:00!

vor 3 Jahren

Bij ons ook savonds, om half 6 eten we met Lynn. Dan om 19.00u naar bed, ze krijgt geen flesje meer

vor 3 Jahren

Als diner. Tussen 17.00 en 18.00 uur. Net iets voor ons óf tegelijk met ons. Liefst eet meneer ook van ons bord ook al heeft hij hetzelfde in een bakje (van te voren klaargemaakt, uit de vriezer).

vor 3 Jahren

Wij geven het als diner. Hij eet meestal tussen 16.30 en 17.30 uur.

vor 3 Jahren

Als diner tussen 17u en 18u, meestal met de pot mee.

vor 3 Jahren

Als diner.. tussen 17-18 uur

vor 3 Jahren

Mijn dochtertje heeft een tijdje slecht haar groentehapje gegeten terwijl ze haar fruit en brood wel goed at. Ik ben toen 's middags haar groentehapje gaan geven, dit ging erg goed en doe ik nu nog steeds. Als ze 1 jaar is, kan ze met de pot mee eten dus dan wil ik kijken of ik het weer kan omdraaien.

vor 3 Jahren

Hier als lunch, is ook zo op de creche

vor 3 Jahren

Als lunch, omdat het ook bij de kinderopvang zo wordt gedaan. Verteert beter.

vor 3 Jahren

Als diner

vor 3 Jahren

En krijgen zo nog de avondfles?

vor 3 Jahren

Warm eten als diner en voor het slapen nog een fles. 3 flessen over de hele dag. Zoon is bijna 1 jaar

vor 3 Jahren

Warm eten als diner rond 17 uur. En dan om 20 uur een fles voor het slapen gaan.

vor 3 Jahren

Allebei 😅. Op de opvang smiddags (in Duitsland) en savonds met ons mee. We geven er wel altijd ook brood voor/na, daar kan hij nog lekker op kauwen terwijl wij eten (+ stukken komkommer etc). Voor het slapen gaan dan ook nog wat rijstepap.

vor 3 Jahren

Wat geven jullie je kind als diner? Als hij/zij samen met jullie eten, kinderen mogen toch niet te zoutig?hoe doen jullie het dan met de smaak(zout, saus). Eten zij dan zonder zout of saus? Scheppen jullie eerst het eten op zonder saus en doen jullie er zelf wel saus bij?