Als diner. Tussen 17.00 en 18.00 uur. Net iets voor ons óf tegelijk met ons. Liefst eet meneer ook van ons bord ook al heeft hij hetzelfde in een bakje (van te voren klaargemaakt, uit de vriezer).
Mijn dochtertje heeft een tijdje slecht haar groentehapje gegeten terwijl ze haar fruit en brood wel goed at. Ik ben toen 's middags haar groentehapje gaan geven, dit ging erg goed en doe ik nu nog steeds. Als ze 1 jaar is, kan ze met de pot mee eten dus dan wil ik kijken of ik het weer kan omdraaien.
Allebei 😅. Op de opvang smiddags (in Duitsland) en savonds met ons mee. We geven er wel altijd ook brood voor/na, daar kan hij nog lekker op kauwen terwijl wij eten (+ stukken komkommer etc). Voor het slapen gaan dan ook nog wat rijstepap.
Wat geven jullie je kind als diner? Als hij/zij samen met jullie eten, kinderen mogen toch niet te zoutig?hoe doen jullie het dan met de smaak(zout, saus). Eten zij dan zonder zout of saus? Scheppen jullie eerst het eten op zonder saus en doen jullie er zelf wel saus bij?