24 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Wat geven jullie je kind als diner? Als hij/zij samen met jullie eten, kind ...
Hier eten ze wat wij eten meestal. Als we bijv spaghetti ofzo hebben krijgen ze ook gewoon tomatensaus. Met kruiden op smaak brengen en zonder zout en peper voor hun. Als ik toevallig een keer perongeluk vergeet om voor hun apart te doen krijgen ze het ook een keer zoals wij het eten. Wel kook ik aardappels ect zonder zout bijv. In principe kunnen ze gewoon mee eten. Met kruiden ect kun je alles ook wat lekkerder maken.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Wat geven jullie je kind als diner? Als hij/zij samen met jullie eten, kind ...
Gewoon tijdens bereiding een beetje apart houden. Wanneer ik bijvoorbeeld gehakt heb, doe ik voor haar een beetje apart zonder zout of iets. Eten wij echt iets wat zij nog niet kan eten (paella of taco’s bijvoorbeeld), maak ik een aardappel met wat groenten zoals wortel of zo klaar, of eet ze die avond een potje.

3 jaar geleden

Avondeten pasta met tomatensaus en gehakt. Maar ze weet niet hoe ze het moet eten. Had het anders gemoeten?

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Avondeten pasta met tomatensaus en gehakt. Maar ze weet niet hoe ze het moe ...
Eet ze al normaal of purreer je nog? Ze zal nog moeten oefenen misschien met lepel en vork te eten. Ik weet niet of ze dat al kan. Anders kun je haar een klein beetje geven in een schaaltje of op het blad van de stoel en dat je zelf haar nog eten geeft tussendoor maar dat ze wel kan oefenen met vork/lepel