We hopen in de zomervakantie te kunnen gaan kamperen. We hebben een puckababy vierseizoenen slaapzak, maar het leek me goed ook een warme pyjama aan te doen. Hebben jullie hier ervaringen mee? En ideeën waar ik een warme pyjama kan kopen (het lijkt er op dat het niet helemaal het geschikte moment van het jaar is om warme pyjama’s te kopen... ik kan iig nog niet echt wat vinden) hopelijk hebben jullie tips! Ook wellicht voor andere handige dingen voor het kamperen met een dreumes!
Ga opzoek naar een wollen pyjama. Die zijn warm, maar niet te dik en dus ideaal om nog een slaapzak overheen te dragen. Joha, Cosilana zijn merken die in me opkomen. Kijk ook eens online bij Ziloen webshop.
Ik vind de wollen pyjamas van dilling daar fijn voor (ook voor thuis in de winter) isoleerd een stuk beter dan katoen. Eventueel ook een (wollen) deken onder een matje leggen als je in een tent slaapt. Meeste kou trekt op via de grond.
Ik zou gaan voor alleen een warme slaapzak. Het is toch zomer en aan een romper met normale pyjama met warme slaapzak + eventueel een dekentje heb je echt genoeg hoor! Mijn zoontje slaapt nu in een romper en warme slaapzak met warmer dekentje (hebben 2 verschillende dekentjes). In de zomer slaapt hij alleen in een romper en zomerslaapzak zonder mouwen, met dun dekentje! (Hij zweet veel en snel).
Wij gaan bijna elk weekend naar de camping en onze dochter heeft dan haar rompertje met lange mouwen aan een maillotje en winterslaapzak. Deken (dekbed) en een dunne deken daar overheen slaapt als een roosje