11 Reacties

3 jaar geleden

Die wafelpyjama's van Feetje zijn warm en ook heel fijn:-)

3 jaar geleden

Flanellen pyjama's bij de wibra?

3 jaar geleden

Nou volgens mij een romper met onesie pyjama zou toch warm genoeg moeten zijn in de zomervakantie?

3 jaar geleden

Bij de Hema hebben ze nu warme pyjama's in de uitverkoop.. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Ester

Nou volgens mij een romper met onesie pyjama zou toch warm genoeg moeten zi ...
We gaan kamperen met een tent, dus dan kan het s nachts bijvoorbeeld maar 10 graden zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Mayk

Bij de Hema hebben ze nu warme pyjama's in de uitverkoop.. 😊
Ik kan het niet vinden... zou je kunnen helpen met een linkje? 😊

3 jaar geleden

Ga opzoek naar een wollen pyjama. Die zijn warm, maar niet te dik en dus ideaal om nog een slaapzak overheen te dragen. Joha, Cosilana zijn merken die in me opkomen. Kijk ook eens online bij Ziloen webshop.

3 jaar geleden

Ik vind de wollen pyjamas van dilling daar fijn voor (ook voor thuis in de winter) isoleerd een stuk beter dan katoen. Eventueel ook een (wollen) deken onder een matje leggen als je in een tent slaapt. Meeste kou trekt op via de grond.

3 jaar geleden

Ik zou gaan voor alleen een warme slaapzak. Het is toch zomer en aan een romper met normale pyjama met warme slaapzak + eventueel een dekentje heb je echt genoeg hoor! Mijn zoontje slaapt nu in een romper en warme slaapzak met warmer dekentje (hebben 2 verschillende dekentjes). In de zomer slaapt hij alleen in een romper en zomerslaapzak zonder mouwen, met dun dekentje! (Hij zweet veel en snel).

3 jaar geleden

Wij gaan bijna elk weekend naar de camping en onze dochter heeft dan haar rompertje met lange mouwen aan een maillotje en winterslaapzak. Deken (dekbed) en een dunne deken daar overheen slaapt als een roosje

3 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Wij gaan bijna elk weekend naar de camping en onze dochter heeft dan haar r ...
Dekbed wordt afgeraden tot 3 jaar volgens mij