5 Reacties

5 jaar geleden

Ik wil dit ook heel graag gaan doen, maar kreeg juist de tip van verschillende mensen om sws voor het 2 delig systeem te gaan omdat dat langer meegaat, makkelijker is met wassen en er meer keuze in is. Al maakt al die keuze het niet makkelijker. Ik heb 1 vriendin die zweert bij Milovia, juist gekozen vanwege de slanke pasvorm aan de billetjes, maar het hangt weer van de baby af of dit daadwerkelijk goed zit. Ik heb iig een proefsetje van haar thuis liggen om te proberen (pas straks in feb)

5 jaar geleden

Ik gebruik het 2-delig systeem bij mijn oudste (nu 13 maanden) van popolino. Ik ben echt heel erg tevreden. Enkel in de eerste 3 maanden was dit nog te groot aan de billetjes (start bij 5 kilo). Voor de tweede ga ik mij enkele kleinere wasbare luiers aankopen voor die eerste periode!

5 jaar geleden

Reactie op MiekeV

Ik gebruik het 2-delig systeem bij mijn oudste (nu 13 maanden) van popolino ...
En hoe deed je dat met kleertjes? Ik lees veel dat je grotere maat broekjes moet kopen omdat de gewone maatjes niet passen.

5 jaar geleden

Harembroekjes en drop crotch broekjes zitten heel goed in de gewone maat. Ik maak zelf kleertjes en dus ook de broekjes, niet moeilijk hoor, maar als ik broekjes kocht bij de eerste dan die modellen.

5 jaar geleden

Ik doe telkens broekjes van een maand groter aan of inderdaad met een lager kruis of goed elastisch. Ik doe haar ook verl kleedjes aan, dan is het nooit ´te dik’.