21 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje gaat eigenlijk elke avond in bad voor het naar bed gaan tenzij hij te moe is 😌

3 jaar geleden

Hier probeer ik het badderen van ons zoontje van 1 te beperken tot 1x per week ivm zijn eczeem. En dat is sneu want hij vindt t bad fantastisch! Tussendoor een washandje of in geval van een poepexplosie waar geen billendoekje tegen bestand is, even met de bips onder de douche. Nu de lente is begonnen en hij ook meer buiten in gras/zand/modder aan het spelen is, zal het douchen of badderen wel wat vaker gebeuren.

3 jaar geleden

Om de dag in bad of douche. De andere dagen met washandje bij de wastafel (gezicht, handen en onderkantje)

3 jaar geleden

Onze dame gaat ongeveer om de dag. Ik gebruik niet elke keer zeep. Wel dagelijks dr handjes en toetje met een washandje.

3 jaar geleden

2 á 3x in bad/douche en verder zo nodig wassen met een vochtig (wegwerp) washandje. Voor het huidje is het niet goed om ze elke dag in bad te doen, wij douchen zelf ook niet dagelijks

3 jaar geleden

Die van ons gaat ongeveer om de drie dagen in bad. Dat is zo ontstaan (op aanraden van CB) vanwege zijn eczeem en bevalt eigenlijk wel. Zijn eczeem is hij nu met een jaar overheen gegroeid gelukkig, dus we zouden hem misschien wel weer vaker in bad kunnen doen, maar zijn nog voorzichtig met zijn huid. We wassen iedere dag wel zijn gezichtje en plooien met een nat washandje.

3 jaar geleden

1x per week in bad ivm eczeem en wassen alleen met water. Verder gebruiken we tussendoor vochtige doekjes of een washandje.

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons 4x in de week. Dat komt omdat 3x gekoppeld is aan de dagen van de kinderopvang en geadviseerd wordt ivm Coronamaatregelen om je kind daarna in bad te doen. Daarnaast nog 1x in het weekend. Gezicht wordt na iedere maaltijd gewassen, die van ons krijgt het voor elkaar om het brood tot achter zijn oren te verstoppen.

3 jaar geleden

Hier 2 a 3 keer per week onder de douche of in bad, we beperken het voor haar huid. Zal in de zomer inderdaad wel vaker worden als ze vies is. 😁

3 jaar geleden

Elke dag🥰

3 jaar geleden

Lieke kan er echt een bende van maken tijdens het avond eten, als ze dat doet gaat ze in bad. Ze het het ook wel eens netjes hoor. Hier is de regel voor haar om de dag in bad, en dan gaat ze lekker met papa of mama, en als ze er s avonds uit ziet in op te schieten gaat ze ook in bad. Dan schuift de om de dag gewoon lekker op.

3 jaar geleden

Hier om de dag eerder iets minder vaak dan vaker. Was wel met een washandje zijn luiergebied elke dag. 2 vd 3 hebben hier een zeer droge huid dus vandaar dat ik ze niet zo vaak onder de douche heb. Ik zet hem in een badzitje onder de douche ideaal en 1xper 2 weken mogen ze hier lang in bad(anders kost het mij elke keer zoveel tijd want ze zijn echt nog niet uitgebubbelt binnen een half uur)🤣

3 jaar geleden

Om de dag of soms om de 2 dagen. Ligt er aan waar we geweest zijn. Als we bijv bij iemand geweest zijn die katten heeft gaat hij daarna in bad omdat hij daar gevoelig voor is.

3 jaar geleden

Onze kleine man gaat iedere avond voor het slapen lekker in bad.

3 jaar geleden

Ons zoontje van 1 gaat 3 x per week onder de douche/in bad.. Soms met mij mee en soms gewoon alleen in bad. Sowieso als hij naar het kdv is geweest.

3 jaar geleden

Hier gaat onze dochter 2x in de week onder de douche. Ze is te groot geworden voor jet badje. Dus die gaan we verkopen 😭 en we hebben zelf geen bad dus ze wordt zittend op een badmatje gedoucht.

3 jaar geleden

Reactie op JeanineV

Hier gaat onze dochter 2x in de week onder de douche. Ze is te groot geword ...
Stokke flexi badjes zijn ideaal voor in de douche😁 kun je ook inklappen dus makkelijk op te ruimen en de xl variant kunnen ze tot 6 jaar in dacht ik👌🏻 in de zomer ook makkelijk buiten te zetten of mee te nemen

3 jaar geleden

Reactie op R.mse

Stokke flexi badjes zijn ideaal voor in de douche😁 kun je ook inklappen du ...
Oh super handig zo’n badje. Ik keek net op youtube filmpjes ervan nadat ik je reactie had gelezen. Denkje dat het ook in een koffer past om mee te nemen op vakantie? Ik douche op vakantie altijd met slippers aan, maar mijn dochter is dan 1,5 jaar en ik denk niet dat zij met slippers aan gaat douchen.

3 jaar geleden

Reactie op CEPS

Oh super handig zo’n badje. Ik keek net op youtube filmpjes ervan nadat ik ...
Links is de xl en rechts de normale. De normale variant zou denk ik zoiezo in je koffer passen. Voor vakantie gebruik ik slipstops😁 soort anti slip slofjes waar je mee kan zwemmen/douchen. Hete tegels of zand. Ook handig voor binnenspeelhal of om gewoon met leren lopen thuis. Je kan ze trouwens ook gewoon thuis in de badkamer aandoen als je een gladde vloer hebt

3 jaar geleden

Reactie op CEPS

Oh super handig zo’n badje. Ik keek net op youtube filmpjes ervan nadat ik ...
Persoonlijk zou ik dus voor vakantie zulke slofjes gebruiken. Ook voor hete tegels ivm verbranden voetjes en uitglijden🙈