8 Reacties

2 jaar geleden

Kamertje is rond de 19/20/21 graden..

2 jaar geleden

Bij ons dragen ze momenteel een lange mouwen pyjama en slaapzak zonder mouwen

2 jaar geleden

Hier draagt hij Pyjama lange mouw en slaapzak zonder mouw. Onze slaapkamer is wel wat warmer met 22 graden. Baby slaapt er ook onder 2 dekentjes en z'n kleertjes aan (die doe ik nog niet in een Pyjama).

2 jaar geleden

Hier ook pyjama met lange mouwen en slaapzak zonder mouwen

2 jaar geleden

Hier ook pijama met lange mouwen en slaapzak met lange mouwen.ik doe er nog een dekentje er op onze kamer is rond 16.5 17 graden.

2 jaar geleden

Is ook heel lastig met die weersveranderingen. Ik herken het probleem.. Ons zoontje draagt nu snachts ook de herfstzak van puckababy met daaronder een romper met lange mouw en verder niks. Wel heeft hij nog een deken over zich heen liggen (die uiteraard na een halfuur niet meer op hem ligt). De teddy stof deden wij hem vorig jaar echt alleen aan toen 't ging vriezen snachts, omdat het anders naar mijn idee ook te zweterig was. Maar het blijft ontzettend moeilijk, vooral omdat ons zoontje dus echt niet onder een deken blijft liggen en het sochtends dus vaak toch koud heeft..

2 jaar geleden

Dragen ze een pyjama zonder Romper eronder? En met of zonder broek. Ik zie op internet alleen hele eendelig pakjes

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Dragen ze een pyjama zonder Romper eronder? En met of zonder broek. Ik zie ...
Nee, hier altijd romper aan....( nog even en we kunnen over op normaal ondergoed🥳) en pyjama's zijn er 2delig in overvloed hoor. Op internet en in de winkels