35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Ja zo'n opblaasbaar ding. Ze kunnen er overheen hangen en zich afzetten (go ...
Zo 1 heb ik volgens mij gekregen. Hoe oud is jouw kindje? Zie die van mij er nog niet echt overheen hangen

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Kunnen jullie kindjes na 6 maanden al zitten?
Nee zeker niet

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Kunnen jullie kindjes na 6 maanden al zitten?
Nee, mijn baby tuimelt na een paar seconde zitten om door zijn eigen onverwachte beweging. Met steun lukt het hem wel..

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Nee, mijn baby tuimelt na een paar seconde zitten om door zijn eigen onverw ...
Ja mijn zoontje kan wel op de bank soort van zitten. Maar ook alleen als ik hem erop zet. En dan wel scheef en half liggend. Hij tuimelt ook weer weg

4 jaar geleden

Reactie op joyce en mees

Wij hebben dit speel kleed aangeschaft echt super tevreden over super groot ...
Ziet er leuk uit. Waar hebben het gekocht?

4 jaar geleden

Mijn dochter van 6 maandjes stond vandaag ineens in de box 😱

4 jaar geleden

Reactie op brigit911

Mijn dochter van 6 maandjes stond vandaag ineens in de box 😱
Wow wat snel! Wel super gaaf om te zien🙈

4 jaar geleden

Reactie op Sjane88

Dat is een mooie grote! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag 😉
Wij hebben hem op bol.com gekocht

4 jaar geleden

Ons zoontje is bijna 5 maanden, hij is heel nieuwsgierig en behoorlijk sociaal. Lacht met iedereen, nu al veel sjans. Vanaf zijn geboorte al heel druk. Bij het verschonen zelf zijn billen optillen, bij tummytime al proberen te tijgeren. Hij had ook een hekel aan tummytime🤣 Ook hij sabbelt en bijt op alles. Inclusief zijn eigen teentjes. Speelt graag met alles behalve speelgoed. Hij is wel gek op alles met lampjes. En zwaait graag met doekjes en vooral met zn speentje met speenkoord. En dat komt hard aan😰 Heeft een hekel aan z'n bijtringen (heb verschillende gekocht omdat hij ze telkens niet wilt, maar geen één). Bijt liever op mama's vinger. Rolt van rug naar buik en weer naar rug. Trekt zichzelf omhoog om te zitten, staat met ondersteuning. Heeft z'n geslachtsdeel ontdekt en moet keihard lachen als hij erin knijpt🙈 Kijkt naar zn zus en papa als je vraagt waar ze zijn. Vindt geweldig als mama zingt en kijkt vol interesse naar mama. Kan ook aangeven als hij graag wilt dat ik voor hem zing en blijft ook 'zeuren' als ik dit niet doe. (Of ik kan hem gewoon goed lezen😳)

4 jaar geleden

Reactie op Dhaymi

Ons zoontje is bijna 5 maanden, hij is heel nieuwsgierig en behoorlijk soci ...
Sorry bijna 6 maanden

4 jaar geleden

Reactie op joyce en mees

Wij hebben dit speel kleed aangeschaft echt super tevreden over super groot ...
Vanwaar heb je die aub?

4 jaar geleden

Vanwaar heb je die aub?
Op bol.com 180 bij 200

4 jaar geleden

Reactie op joyce en mees

Op bol.com 180 bij 200
Wat is de omschrijving van het kleed? Ik kan het niet zo gauw vinden, maar ik wil hem ook. 😀

4 jaar geleden

ze vind zowat alles wel leuk vooral haar telefoontje dat is echt haar favoriet😊, onze dochter is 6 maandjes en 2 weken vandaag en kon sinds 6 maanden al kruipen dus nu vind ze vooral onze decoratie in huis heel interessant 🙈

4 jaar geleden

Reactie op brigit911

Mijn dochter van 6 maandjes stond vandaag ineens in de box 😱
Jemig!!