6 Reacties

3 jaar geleden

Een zemelen badje.. en onder een jaar de waterpokken kunnen ze het nog een keer krijgen.. hebben jullie ze zelf wel gehad? Anders hebben jullie er zelf ook kans op馃槉 succes hopelijk krijgt hij er niet al te veel last van!

3 jaar geleden

Geen ontstekingsremmers gebruiken voor de eventuele koorts te laten zakken, producten die bijvoorbeeld ibuprofen e.d. bevatten dus niet gebruiken. Paracetamol is perfect veilig :) De plekjes uitdrogen met ontsmettingsmiddel of een schudlotion (bv. Cytelium spray van Aderma) zorgen ervoor dat de plekjes, eens er geen vocht meer uitkomt, niet meer besmettelijk zijn. Als er echt veel jeuk bij te pas komt, kan een antihistaminicum gebruikt worden zoals bijvoorbeeld Fenistil druppeltjes. Ik weet alleen niet onder welke naam het in Nederland op de markt is. Toi toi toi! :D Groetjes, Belgische apotheker

3 jaar geleden

In een badje doen met havermout dat droogt de plekjes snel uit.. havermout even in een washandje doen die je dicht maakt met haar elastiek en die van mij had het dus heel erg (hij is nu al 4 jaar hoor)馃檲 en ik deed er kidsclin waterpokken mousse op dat verkoeld heel goed en je hoeft de huid amper aan te raken. 馃槃 beterschap met je mannetje

3 jaar geleden

Onze oudste had het ook voor zijn eerste verjaardag. Hij had er gelukkig weinig last van. Misschien doordat we ook dagelijks een havermout badje deden, zoals mutsiej1987 het beschreef. Succes en sterkte!

3 jaar geleden

Die van ons heeft ze net achter de rug, we hebben alleen havermout badjes gedaan, deed wonderen 馃槉 nageltjes kort houden en lekker veel knuffelen!

3 jaar geleden

Nageltjes goed kort houden zodat ze het niet open kunnen krabben