16 Reacties
5 jaar geleden
Mijn kinderen hebben tot hun 3e een papfles gehad en ze praten prima geen gelispel... als je straks koude melk gaat geven tussen de middag of in ochtend dat gelijk in een beker aanbieden😄
5 jaar geleden
Wij gebruiken een tuitbeker voor water maar melk ook nog gewoon in de fles hoor. Komt wel joh. Wel goed om te oefenen maar niet stressen :-)
5 jaar geleden
In België raden ze aan om tussen 15 & 18 maand te stoppen met de flesvoeding. Hier alle info: https://www.kindengezin.be/voeding-en-beweging/flesvoeding/flessen-afbouwen/
5 jaar geleden
Reactie op Sjonnz
In België raden ze aan om tussen 15 & 18 maand te stoppen met de flesvo ...
Zal wel een kern van waarheid in zitten, maar toch denk ik dat ieder kind anders is. Mijn zoon kreeg dus zijn melk uit de fles heel lang. En altijd wanneer hij de fles kreeg dan wist hij, ik ga slapen. Wanneer we ergens waren kregen we hem heel makkelijk in slaap en wanneer hij wilde slapen wilde hij zelf ook de fles.
Ik denk een goede onderscheid maken tussen gewoon je dorst lessen met een beker en een fles voor het slapen gaan heel goed zal werken.
5 jaar geleden
Het consultatiebureau vindt wel vaker ergens iets van. Hij krijgt vanzelf een keer geen melk meer of over een paar maanden wil hij het ineens wel. Ik zou me er niet te druk om maken!
Ik krijg vast ook commentaar volgende week omdat die van nog 3x 150 krijgt 🤣 jammer dan