16 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kinderen hebben tot hun 3e een papfles gehad en ze praten prima geen gelispel... als je straks koude melk gaat geven tussen de middag of in ochtend dat gelijk in een beker aanbieden😄

3 jaar geleden

Wij zijn met onze zoon al begonnen toen hij paar maandjes oud was, om uit een gewone beker te drinken.... gaat prima

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Mijn kinderen hebben tot hun 3e een papfles gehad en ze praten prima geen g ...
Goed om te lezen, gelukkig! Scheelt dat het nu nog maar twee flesjes melk zijn, maar toch. Hopelijk idd met koude melk dat dit wel meteen goed gaat

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb tot m'n 5e 🙈 een avondflesje melk gehad. Hysterisch was ik als ik die niet kreeg 😅 heb er trouwens niets aan overgehouden...

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op CeCe82

Ik heb tot m'n 5e 🙈 een avondflesje melk gehad. Hysterisch was ik als ik d ...
Dan is hysterisch worden met 11 maanden nog een meevaller 😉 Dankje voor je reactie 👍🏼

3 jaar geleden

Zou me er niet zo druk om maken hoor. Gewoon lekker flesje geven❤

3 jaar geleden

Ik geeft nog 2x borstvoeding. Ga dat echt niet eerst afkolven en dan in beker geven. Dus hier drinkt ze ook uit 'speen'.

3 jaar geleden

Jij moet kijken wat jouw kind wil verder niets😉

3 jaar geleden

Wij gebruiken een tuitbeker voor water maar melk ook nog gewoon in de fles hoor. Komt wel joh. Wel goed om te oefenen maar niet stressen :-)

3 jaar geleden

Mijn zoon van inmiddels 6 dronk tot zijn 2e a 3e jaar melk uit de drinkfles. Nergens last van. Ik hoor het eerlijk gezegt voor het eerst en ik ging bij mijn zoon regelmatig naar het cb (1e kind, onzekere mama🤣, nu stel ik mijn vragen hier). Gewoon doen wat jij het beste vind

3 jaar geleden

Onze zoon drinkt ook gewoon nog melk uit een fles. Hij oefent alleen met water uit een beker of tuitbeker.

3 jaar geleden

Nou meneer hier drinkt uit geen enkele andere fles. Hebben al heel veel soorten gehad en geprobeerd maar hij drinkt nergens uit. Dus geen idee 🤷‍♀️

3 jaar geleden

In België raden ze aan om tussen 15 & 18 maand te stoppen met de flesvoeding. Hier alle info: https://www.kindengezin.be/voeding-en-beweging/flesvoeding/flessen-afbouwen/

3 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

In België raden ze aan om tussen 15 & 18 maand te stoppen met de flesvo ...
Zal wel een kern van waarheid in zitten, maar toch denk ik dat ieder kind anders is. Mijn zoon kreeg dus zijn melk uit de fles heel lang. En altijd wanneer hij de fles kreeg dan wist hij, ik ga slapen. Wanneer we ergens waren kregen we hem heel makkelijk in slaap en wanneer hij wilde slapen wilde hij zelf ook de fles. Ik denk een goede onderscheid maken tussen gewoon je dorst lessen met een beker en een fles voor het slapen gaan heel goed zal werken.

3 jaar geleden

Hier krijgt onze dochter ook nog gewoon melk uit de dr brown fles.. overdag drinkt ze wel uit de rietjesbeker maar vind het nog heerlijk dat ze savonds ff lekker op schoot ligt en melk drinkt🙈

3 jaar geleden

Het consultatiebureau vindt wel vaker ergens iets van. Hij krijgt vanzelf een keer geen melk meer of over een paar maanden wil hij het ineens wel. Ik zou me er niet te druk om maken! Ik krijg vast ook commentaar volgende week omdat die van nog 3x 150 krijgt 🤣 jammer dan