7 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoor, hier ook minder.. Kan het misschien ook zo zijn dat ze last heeft van haar tandjes? Dat speelt hier op het moment ook wat mee. Ik bied-als het erg weinig is- tussen de voeding door nog een keer een kleiner flesje aan. Daarmee natuurlijk oppassen dat ze niet teveel uit haar ritme raakt, maar hier werkte dat afgelopen dagen wel. 2x een halve fles is ook een hele :-) Uurtje tussenpauze en dan nog eens een half flesje gemaakt - gingen wel allebei op. Als ze voldoende plasluiers heeft en alert blijft, dan geen zorgen. Hier is het al een dag of 6 wat minder, maar hij blijft toch groeien en aankomen (ik heb gisteren zelf even gewogen om te kijken of ik me zorgen moest maken).

4 jaar geleden

Bij ons is het ook al een poosje zo. En sinds de warme dagen nog erger. Hij dronk eerst 150+5 zo op.. nu is het 130 ml en het is gebeurt of zelfs al eerder!! Hij lijkt gewoon tevreden en is en lijkt alert enheeft plasluiers.. Dus zó lang dat het geval is zou ik me niet teveel zorgen maken. Ons zoontje heeft ook net het 4 maanden sprongetje gehad en drinkt daarna sws al minder. Vandaag beginnen wij met oefenhapje omdat letterlijk alles in zijn mond verdwijnt en het eten uit onze handen gekeken wordt haha. Hopelijk drinkt ze binnenkort weet wat meer! Wij geven af en toe ook wel lepeltjes water met dit warme weer..

4 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Bij ons is het ook al een poosje zo. En sinds de warme dagen nog erger. Hij ...
Ik merk wel dat ze minder plast... ze heeft wel nog voldoende plasluiers maar ze zijn veel minder vol...

4 jaar geleden

Hier is het ook zoo ze hebben last van de warmte

4 jaar geleden

Herkenbaar!! Ons zoontje laat de laatste dagen soms een half flesje staan

4 jaar geleden

Dochter van 10 weken drinkt zo ie zo al weinig. Ze drinkt 150 tot 200 cc minder dan het minimum dat ze zou moeten drinken voor haar gewicht.. Ze weigerde ook soms haar flessen.. Maar ze komt goed bij, haar pipiluiers zijn goed gevuld en ze is aandacht.. Dus hebben ze mij gezegd van mij geen zorgen te maken dat zij een ' noodzakelijke drinker ' is en dat we hierdoor wel op 3 maand met papjes gaan beginnen 😊

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Sinds afgelopen week zelfs voor de hitte golf van de laatste dagen begon ze minder drinken (BV). Ik moet haar wakker maken om zij aan de borst te leggen en dan drinkt ze heel kort. Ze oogt niet ontevreden of onrustig. Zij is vrolijk en eet al sinds 1 week hapjes. Ik maak me soms zorgen over terug lopen van de melk door het zo weinig drinken maar qua gewicht nee, zij heeft veel spek 😂 ik ga wel cb bellen en vragen. Grt