46 Reacties

4 jaar geleden

Zelf geef ik ook bv maar wij geven om 22.00uur nu kv en dan trekt ze de nac ...
Het is bewezen dat een baby met moedermelk even lang kan doortrekken. Dus dat kv fijn is voor de nacht klopt niet helemaal. Uitzonderingen zijn er natuurlijk! Mijn kleintje heeft ook moedermelk gehad.

4 jaar geleden

Zelf geef ik ook bv maar wij geven om 22.00uur nu kv en dan trekt ze de nac ...
Sorry anders verwoord: het is niet bewezen dat kinderen met kv langer doorslapen.

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Sorry anders verwoord: het is niet bewezen dat kinderen met kv langer doors ...
Hebben we ook al geprobeerd en geen effect

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Hebben we ook al geprobeerd en geen effect
Precies. Daarom.

4 jaar geleden

Bij ons krijgt hij om 6.30 , 10.30, 14.30 ,, 180cc en de laatste fles om 18.30 210cc hij is 19 weken en dit doen we nu al zon 4 weken en gaat goed wij maken heb niet extra wakker, savonds dus hebben de hoeveelheid overdag langzaam verhoogd

4 jaar geleden

Mijn ervaring is dat het allemaal te maken heeft met het ritme van je slaapjes en voeding overdag! Veel baby’s krijgen overdag toch te weinig waardoor ze S nachts nog komen. Ook kan het een gewenning worden voor een kleintje omdat de voeding ook iedere keer aangeboden wordt in de nacht. Ik gebruik de slaap bijbel wat super handig is qua structuur overdag, nu slaapt ze goed en drinkt ze goed waardoor ze s nachts ook beter slaapt! De baby slaap bijbel is van slaaptipsvoorbabys.nl opgericht door een slaap coach, super informatief!!