27 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Karin1988

Wij blijven voorlopig gewoon nutrilon nr 1 geven nadat wij o.a. dit artikel ...
Ik vind het dubbel, bij bij staat namelijk bij de site “niet veilig”. Daarnaast (wat ik heb meegekregen) schijnt er dus meer ijzer in opvolgmelk te zitten, wat je kindje nodig zou hebben aangezien de ijzervoorraad op is rond de 6 maanden?

4 jaar geleden

Lastig, op internet staat van alles, je kunt voor zowel 'voors' als 'tegens' argumenten vinden. Alleen is een groot deel van wat op internet te vinden is onzin. Dus ja, wat te geloven? Ik geef overigens wel opvolgmelk. Even heel lullig gezegd, we zijn heel kritisch op de babyproducten, maar inmiddels heeft een zeer groot deel van de kinderen overgewicht. Dus blijkbaar zijn we later met zijn allen een stuk minder kritisch qua voeding?

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Lastig, op internet staat van alles, je kunt voor zowel 'voors' als 'tegens ...
Precies wat je zegt!

4 jaar geleden

Wij geven geen opvolgmelk. Je kunt het onderzoek van Unicef lezen.

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Lastig, op internet staat van alles, je kunt voor zowel 'voors' als 'tegens ...
Nou inderdaad. Ik ga niet zeuren over babyvoeding als hij straks na een jaar ook poffertjes van me krijgt.. 🙈 Maar iedereen staat er anders in natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Lastig, op internet staat van alles, je kunt voor zowel 'voors' als 'tegens ...
Precies zo. Hetzelfde geldt voor het geven van vaste voeding. Nu wordt er vanuit verschillende hoeken gezegd dat ze darmpjes er voor 6 maanden nog niet klaar voor zijn en kindjes daar later problemen mee kunnen krijgen als ze er eerder mee begint. Toen ik baby was mocht je al met 3 maanden beginnen en was 4 maanden heel gewoon. Heb niet het idee dat iedereen van mijn leeftijd buikklachten heeft. Dat maakt wel dat ik nog steeds twijfel of ik wel of geen opvolgmelk wil geven.

4 jaar geleden

Opvolgmelk bestaat alleen omdat de fabrikant er aan kan verdienen. Het is niet nodig!