7 Reacties

3 jaar geleden

Wat hier goed helpt is ook wel strak onder het dekentje toe dekken......

3 jaar geleden

Zoals jij het doet is prima hoor de middelste bij mij had ook (en nu met 4 jaar nog liedjes zingen met zichzelf in gesprek ik denk dat ze zo hun dag verwerken😊)lang nodig om in slaap te vallen en als je ze dan langer op houd raken ze vaak overprikkelt

3 jaar geleden

Herkenbaar 😅. Het is natuurlijk wel een heel leuk spelletje als mamma blijft komen voor de speen. Mijn zoon doet hetzelfde en tot een paar weken terug liep ik ook steeds naar boven om hem de speen te geven, maar daar ben ik mee gestopt toen ik doorkreeg dat dat toch geen effect heeft. Hij kan op deze manier leren dat hij zijn spulletjes bij zich moet houden als ze belangrijk voor hem zijn 😁. Het heeft echter geen effect op het wakker-zijn terwijl hij toch duidelijke signalen afgeeft. Soms slaapt hij direct, soms na 10 minuutjes spelen en soms pas na 55 minuten spelen/huilen. Hij leert op deze manier wel zichzelf in slaap te krijgen en dus zal het op termijn makkelijker gaan. Nog even volhouden dus, het is een fase waar we allemaal doorheen moeten gaan.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde lolletje. Soms duurt het heel lang, soms direct. We hebben nu een babyfoon met camera wat echt handig is. We zien ze dan rechtstaan, neerzitten, aan het bed likken 🤦 , maar uiteindelijk wel neerliggen en slapen.

3 jaar geleden

Onze baby is overdags ook liever wakker. De laatste tijd maakt hij er een feestje van overdags. S nachts slaapt hij overigens wel goed

3 jaar geleden

Ons zoontje was soms ook wel 30 min tot 45 min aan rond springen in bed.. rolde alle kanten op en soms indd speen uit mond. Wij zijn nu over naar 2 slaapjes en hij valt bijna altijd binnen 5 min in slaap nu. Hij is dan rond de 3 uur wakker soms wat minder maar vaak wel 3 uur! Ons zoontje pakt zijn speentje altijd zelf wij hebben bed bumper waardoor die bijna niet kan vallen en speen is glow in the dark waardoor die licht geeft erg handig! Ik denk dat het een fase is, zoontje van ons is bijv al 4 dagen huilend wakker geworden om 0.20 kan er de klok op bij zetten. Hopelijk geeft je kleintje zich binnenkort sneller over om te gaan slapen!

3 jaar geleden

Ons zoontje precies t zelfde dus ik lees mee..