13 Reacties

3 jaar geleden

Kaas, jam, kalkoenfilet, kipfilet, ham, appelstroop, pindakaas, hagelslag. Eigenlijk eet mijn dochter alles wat ik er op smeer! Heb een makkelijke en goede eter.

3 jaar geleden

Hier eten ze veel pindakaas, Smeerkaas, én jam, af en toe honing maar dat mag pas vanaf 1 jaar dacht ik..

3 jaar geleden

Mijn ventje krijgt eigenlijk alles op brood :) Chocoladevlokken, kaas, pindakaas, jam, boterhamworst, grillworst gaat er allemaal goed in :)

3 jaar geleden

Humus (de variant met minder zout), pindakaas, kindersmeerkaas, kaas, ham, jam (wij hebben die van hero met minder suiker), appelstroop

3 jaar geleden

Reactie op Yentlvt

Hier eten ze veel pindakaas, Smeerkaas, én jam, af en toe honing maar dat m ...
Pindakaas vergeten erbij te zetten dit eet ze ook graag, smeerkaas al een x geprobeerd maar toen at ze haar brood niet op denk niet zo lekker haha.. Ze is al 15 maanden dus honing zou al kunnen heb af en toe een lepeltje gegeven toen ze keelpijn had dit vond ze ook heerlijk, op brood heb ik dit nog niet geprobeerd ga ik morgen proberen dankjewel.

3 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Humus (de variant met minder zout), pindakaas, kindersmeerkaas, kaas, ham, ...
Welke hummus is dit? Je hebt zoveel smaken ervan 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Marlin1985

Kaas, jam, kalkoenfilet, kipfilet, ham, appelstroop, pindakaas, hagelslag. ...
Super fijn dat ze zo'n goeie eter is! Hier gaan 2 boterhammen er ook altijd wel in als ze maar iets erop krijgt wat ze lekker vind haha anders beland alles zo weer op de grond🥴

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Super fijn dat ze zo'n goeie eter is! Hier gaan 2 boterhammen er ook altijd ...
Hahaha, ook al vind ze het niet lekker, op gaat het! Hahaha

3 jaar geleden

Vegetarisch smeerworst als geprobeerd? Van kips

3 jaar geleden

Reactie op Patty86

Vegetarisch smeerworst als geprobeerd? Van kips
Nog niet ga het opschrijven en meenemen dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Nog niet ga het opschrijven en meenemen dankjewel
Ik haal zelf de kleine portie worstjes. Zit in een zak een stuk of 7 dat is handiger qua bewaren en datum als je het bijvoorbeeld maar 1 of 2 keer in de week geeft..

3 jaar geleden

Wanneer ik tosti maak, salami, roomkaas, kaas, vind ze lekker. Eitje bakken met roomboter en pindakaas vind ze ook lekker. Fruit krijgt ze in de ochtend tussendoor en dan eet ze 1,5 fruit op, dus op brood wil ik het niet geven.

3 jaar geleden

Roomkaas, hüttenkäse, pindakaas, notenboter, zelfgemaakte hummus, zelfgemaakte andere smeersels zoals bijvoorbeeld linzenpuree, appelstroop, avocado, roomboter, geprakt fruit, ricotta, gekookt eitje