20 Reacties

4 jaar geleden

Een peer werkt hier goed 👍🏼

4 jaar geleden

Pruim! Hier 2 volle poepluiers per dag als ze pruim op heeft

4 jaar geleden

Ik geef daarvoor van de Jumbo pruim appel!

4 jaar geleden

Hier gek op pruim en appel-pruim😉

4 jaar geleden

Ow en misschien ook wat olie in de groentehapjes?

4 jaar geleden

Oh bij heeft hij juist flinke poepluiers door groentehapjes 🤭 ben benieuwd wat jullie zeggen over fruit

4 jaar geleden

Wij geven pruimhapjes om die reden

4 jaar geleden

Wat een goed idee, pruimen!! Bedankt allemaal :)

4 jaar geleden

Abrikozen helpen ook goed, daar is nu het seizoen ook voor

4 jaar geleden

Ons meisje heeft ook heel veel last van haar stoelgang. Vermijd bananen want die stoppen pas echt op. Bij ons helpt het wel goed als we aan elk fruithapje kiwi toevoegen. Appel-kiwi en peer- kiwi zijn favoriet 👌

4 jaar geleden

Reactie op Landro91

Ons meisje heeft ook heel veel last van haar stoelgang. Vermijd bananen wan ...
Dankjewel!!

4 jaar geleden

Je kan de app hapjesplan downloaden, die vind ik er handig!

4 jaar geleden

Reactie op AStokla

Je kan de app hapjesplan downloaden, die vind ik er handig!
Mag ik vragen welke app dat is kan het namelijk niet vinden 😅😋

4 jaar geleden

Pruimen! Als ze moeten poepen zijn pruimen echt de beste optie. Zelf maken is misschien nog lastig. Maar Van Ella's kitchen heb je een zakje pruimen die ze mogen vanaf 4 maanden en er zit niks anders in.

4 jaar geleden

Olvarit appel pruim vindt ze heerlijk en helpt haar goed met de stoelgang. Vermijd steeds bananen en rijst (in groentenhapjes)

4 jaar geleden

Wij hadden na 8 dagen en ontzettende krampjes het consultatiebureau gebeld. Die hebben pruim aangeraden met 2 lepeltjes milde olijfolie. De volgende ochtend meteen een overvolle luier. Succes!

4 jaar geleden

Ja mijn oudste zoon van 10 krijgt nog steeds olijfolie in zijn eten en heel vezelrijk eten.. hele rijpe banaan bevordert ook de stoelgang (met de bruine vlekjes)als ze aan de pap mag neem dan de graanontbijt vd ah eigen merk! Daar zitten veel vezels in en geef ik ook vanaf 6 maand al aan de oudste. Wel opletten dat hij niet te heftig reageert op de tarwe( Zelfde advies als met brood geven)! Ik neem zelf ook dat graanontbijt of gekookte havermoutvlokken anders ben ik ook verstopt. Ik hoop dat het zich bij hem nog oplost succes ermee.. want ik heb de 2e van mij gehad met dagelijks 3x tot aan de nek toe onder maar dat had ik liever dan dat ze verstopt zijn.. zo zielig

4 jaar geleden

Reactie op Landro91

Olvarit appel pruim vindt ze heerlijk en helpt haar goed met de stoelgang. ...
Hele rijpe bananen stimuleert juist maar dan moet je het zelf maken van de bananen met bruine vlekjes 😄

4 jaar geleden

Zelfde probleem hier. Onze kinderarts adviseerde om geen appel te geven maar wel peren, pruimen, abrikozen en perziken. Heeft aardig geholpen en we hebben nu meerdere poepluiers per dag. Maar het fruit dat alles overtreft is banaan. Gisteren 4 poepluiers gehad terwijl we er gewoonlijk maar 1 per dag hadden.

4 jaar geleden

Kiwi! Geperste appelsien... Of gewoon een beetje extra olijfolie toevoegen aan de groentepap. Smeert de darmen 😉