31 Reacties

3 jaar geleden

Zeeman baby sneaker sokjes👍 echt super fijn

3 jaar geleden

Wij hebben laatst sokjes van Nike gekocht. Wel prijzig maar super fijn. Zitten nopjes onder en gaan niet uit!

3 jaar geleden

Hema sokjes ook fijn

3 jaar geleden

Noppies vind ik het beste zitten die van wibra zeeman action kruidvat en hema liggen hier overal🙄

3 jaar geleden

Bambino van het kruidvat zitten hier als de beste. Pillen wel snel maar zakken niet af en heeft antislip.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hadden babysokjes van Tommy Hilfiger cadeau gekregen. De beste babysokjes ever! Ze blijven zo mooi zitten en de enige soort die onze zoon niet uittrekt. Toen ze te klein werden heb ik ze zelf grotere gekocht bij de Outlet van Tommy Hilfiger, met een prijs van ongeveer €2,- per paar.

3 jaar geleden

Voor de grootsten (4 en 10 jaar) hier in huis koop ik ze bij scapino.. bedenk me net dat ik nog niet heb gekeken vanaf welke maat ze die hebben🙈

3 jaar geleden

Ali express sokjes met nopjes echt aanrader. Onze dochter trekt echt alles eruit. Ze gaat met haar ene voet op de andere staan en trekt zo de sokken onbewust eruit. Maar de sokjes van ali. Zitten wel langer aan haar voeten. En super fijn met lopen en stapjes zetten of wanneer ze van de grond tegen de muur zich optrekken. Glijden niet uit en de nopjes zitten er allemaal nog aan, ook na 5 x wassen en drogen in droger. Ik heb ook van h&m, zijn wat hoger, maar de bij 1 sok mis ik al na 3 x 2 nopjes. Nadat ik die van ali binnen heb gekregen. Gebruik ik ze ook bijna nooit meer. Misschien zou er nu helemaal geen nopjes meer aan zitten.

3 jaar geleden

Ik heb enkel sokjes van de h&m, ze trekt ze af en toe wel is uit maar ze passen wel goed in de schoentjes en zijn lekker voor de lente. Had ze eens bij zeeman gehaald maar die zien er zo lelijk uit al na een aantal x wassen terwijl die van h&m mooi blijven.. De dikkere wil ze helemaal niet meer aan die trekt ze gelijk uit vind ze te warm komen ook altijd pluisjes vanaf.

3 jaar geleden

Bambino Kruidvat

3 jaar geleden

Al meerdete keren gezegd.. maar de bambino sokjes vh kruidvat zijn superfijn (en goedkoop dus proberen waard😉) ..maar ze zakken niet af, hebben kleine nopjes eronder (niet allemaal dus even goed kijken) en in allerlei kleurtjes.

3 jaar geleden

Wij hebben happy socks. Ze liggen regelmatig bij de kruidvat. Deze blijven zo goed zitten

3 jaar geleden

Noppies blijven hier het beste zitten .

3 jaar geleden

Die van de Kruidvat, bambino gebruiken wij altijd. En zeeman verkoopt (korte) sneaker sokjes, die blijven ook goed zitten!☺️

3 jaar geleden

Mp Denmark. Die hebben ze ook met glitters voor meisjes, heel leuk. Ook in sneakers onder een jurkje of rokje vind ik dat leuk!

3 jaar geleden

De enige sokjes die ik nog koop zijn bambino sokjes. Dit zijn de enige die niet afzakken. Ze zijn verkrijgbaar bij de kruitvat. Niet altijd in de winkels(vaak wel) maar online altijd verkrijgbaar. Succes

3 jaar geleden

Reactie op Jacinta

De enige sokjes die ik nog koop zijn bambino sokjes. Dit zijn de enige die ...
Deze zijn betaalbaar en antislip

3 jaar geleden

Bambino. Zij nog nooit uitgegaan...

3 jaar geleden

Kipkep! Blijfsokjes met en zonder antislip, ik wil niets anders meer bij m’n tweeling

3 jaar geleden

Bambino. Zij nog nooit uitgegaan...
Die vind ik idd ook fijn. Maar gaan er helaas uit. Zo zonde! Ik vroeg er laatst naar bij Kruidvat, en ze stoppen ermee.