15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben toevallig vndg deze binnen gekregen

3 jaar geleden

Ik heb hier een leuke loopfiets gehaald. https://www.banditsandangels.com/ echt leuke dingen hebben ze daar

3 jaar geleden

Als het je smaak is: Little dutch trybike! Is om te bouwen naar looptfiets. Ik vind hem er tof uitzien:)

3 jaar geleden

Wij hebben deze voor ons zoontje zijn 1e verjaardag besteld 👶

3 jaar geleden

Ik heb toevallig zonet deze besteld! Wij hadden voor onze oudste dochter een houten driewieler van het merk Bandits and Angels, maar was geen succes. Ze bleef continu met haar hakken achter de stang van de achterwielen haken. Hopelijk gaat de driewieler van Veloretti ons meer succes opleveren. :)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Nathalia

Ik heb hier een leuke loopfiets gehaald. https://www.banditsandangels.com/ ...
Thanks voor de tip! Leuke spullen idd

3 jaar geleden

Reactie op Reina2020

Thanks voor de tip! Leuke spullen idd
Vraagje over de bandits & angels: ze lijken zo lomp en groot! Kunnen kindjes hier al wel wat mee als ze 1 zijn?

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Ik heb toevallig zonet deze besteld! Wij hadden voor onze oudste dochter e ...
Die wil ik ook gaan bestellen!

3 jaar geleden

Wij hebben de trybike steel besteld. Moet hem nog in elkaar zetten. Had wat reviews opgezocht en deze kwam er goed uit. Heb ook gekeken naar die van Veloretti, maar daar moet je kindje iets groter voor zijn geloof ik (2 jaar).

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Wij hebben de trybike steel besteld. Moet hem nog in elkaar zetten. Had wat ...
Oh, echt waar? 🙈 ik dacht dat de driewieler van trybike en Veloretti om en nabij hetzelfde zijn.

3 jaar geleden

Wij hebben de Trybike besteld. Ons zoontje in nu bijna 1 (5febr) en kan er nu al aardig goed opzitten! Stevige driewieler en ziet er leuk uit

3 jaar geleden

Reactie op Noellaa

Wij hebben deze voor ons zoontje zijn 1e verjaardag besteld 👶
Wij hebben hem binnen en in elkaar gezet al. Maandag wordt meneer 1 jaar. 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Oh, echt waar? 🙈 ik dacht dat de driewieler van trybike en Veloretti om en ...
Veloretti is vanaf 1,5 jaar. Wij hebben hem alvast gekocht, mijn zoontje is nu 79cm en kan er echt nog lang niet op. Nog even doorgroeien 😜

3 jaar geleden

Toevallig deze van de week binnen gehad, alvast voor z’n verjaardag 9-3🤗

3 jaar geleden

Hi! Wij hebben deze van de week binnen gekregen. Kan in 4 verschillende standen gebruikt worden, super handig !