47 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem. Ik ben nu 24 weekjes zwanger en mijn zoontje is 8 maand. Dus zal net geen jaar zijn als de broer er is. Ik wil geen wagen naast elkaar. Vind soming winkels of de bus nu al een ramp. Maar ik wil ook geen waar er 1tje vanonder moet zitten ik denk dat ik voor deze ga. Kan de grote broer de wereld zien en kan de mama de baby broer in het ooghouden

5 jaar geleden

Ik heb 5 jaar geleden een I Candy peach 3 gekocht. Complete set die ga ik nu ook weer gebruiken al die tijden bewaard, super sterke kinderwagen, makkelijk in en uitklapbaar, past in elke kofferbak wieltjes kun je zo eraf klikken, sterke banden, enkel en dubbel zit mogelijk + adaptars van maxi cosi, winterzak, zomerparaplu, regenhoes, super goed merk en gaat echt lang mee. Toen des tijds gekocht voor €1600 toen was het pas uit is inmiddels bijna 6 jaar later 699 a 800 all incl. Op foto is donkergrijs ik heb het in het zwart je kan de stoeltje ver naar achter klappen.

5 jaar geleden

Hoi. Toen onze tweede geboren werd was de oudste 15 maanden. Wij hebben een duowagen van Topmark gekocht. Hij doet het super. Als we nu nog dagen weg gaan zeg naar een kinderboerderij of zo nemen we hem mee. Oudste is nu 2 en 7 maanden en de 2de is 1 en 4 maanden. Ze kunnen allebei goed lopen maar als ze willen zitten of even wilt liggen kan dat. De 3de komt dv in Feb dus komt mooi uit.

5 jaar geleden

Reactie op Shanna-25

Ik heb het zelfde probleem. Ik ben nu 24 weekjes zwanger en mijn zoontje is ...
Ja ik wil dus ook geen wagen onder elkaar en heb gezocht naar goeie alternatieven. Bij de meeste wagens zit of 1 van de twee bijna op de grond en word het zicht belemmerd door het stoeltje daarboven. Of de oudste zit met zijn gezicht richting mij. Wil ook dat de oudste de wereld in kan kijken zo nieuwschierig als dat ze nu op deze leeftijd zijn. En de kleine wil ik t liefst met het gezicht richting mij. Heb even getwijfeld over de titanium baby duo wagen, heb hem in de winkel uitgeprobeerd en qua prijs is hij echt goed te doen en kwalitatief ook sterk. Dus als ik Voor die zou gaan zou ik hem wel nieuw uit de winkel kopen. Enige nadeel aan die is dat de oudste dus niet naar voren kan kijken als de baby naar mij kijkt daarom andere overweging gemaakt, vind de donkey duo super fijn omdat je hem als enkele kan gebruike met dat boodschappenmandje ernaast. Heb m ook in de winkel uitgeprobeerd en de centimers schelen echt weinig als ze naast elkaar zitten bij de donkey duo. Dat wilde ik in eerste instantie echt niet omdat ik nu al soms ik de winkels moeilijk loop te doen. Maar dat zijn echt heel weinig plekken. Zoals de kruidvat.

5 jaar geleden

Reactie op Skn

Ja ik wil dus ook geen wagen onder elkaar en heb gezocht naar goeie alterna ...
De topmark duo kan allebei stoeltje of na voren of na achteren of naar elkaar kijken. Ze zitten ook allebei dezelfde hoofte zeg maar.

5 jaar geleden

Reactie op bam4

Kan de baby dan niet in de draagzak?
Nee, Stijn gaat daar absoluut niet mee akkoord zoals ik al schreef. Hij heeft het snel warm en heeft bewegingsruimte nodig. Eerst wilde nog wel in een draagdoek, maar sinds meneer kan kruipen is het oorlog als ik hem in de doek of zak wil doen.

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Nee, Stijn gaat daar absoluut niet mee akkoord zoals ik al schreef. Hij hee ...
🤣 de baby waar je nu zwanger van bent word bedoeld... die zou je in een draagdoek kunnen doen

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Nee, Stijn gaat daar absoluut niet mee akkoord zoals ik al schreef. Hij hee ...
Idd de baby de eerste maanden in een draagdoek en je peuter in de enkele...

5 jaar geleden

Wij hebben de uppa baby Vista gekocht bij babypark. Geheel uitgezocht op het praktische stuk. Je kan hem als duo wagen gebruiken en tegelijkertijd ook nog de boodschappen mand onderin die echt super ruim is gebruiken. Deze kinderwagen kan als enige wel 23 kg dragen. De meeste kinderwagens kunnen maar 18. Hij was 1100 euro. Ik heb het zwarte model uitgezocht. Dit koste niks extra. Ik moet wel zeggen dat ik hem nog niet gebruikt heb. Succes met zoeken!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ik zit met hetzelfde punt! Onze kleine, dan grote, kerel zal 15/16 maanden ...
Zelf prima ervaring met de easy walker duo. Ja wat groot als je vervoerd met een auto. Heb zelf een gekocht op marktplaats . Nu zwanger van de derde en hij gaat nog prima een rondje mee. Boodschappen ruimte is groot , ervaar ik als prettig. Het baby wiegje is wel wat smal. De baby groeit er wel sneller uit. .in de bus, trein en winkel kun je eigenlijk overal door. Succes met je zoektocht .

5 jaar geleden

Wij hebben de ABC Zoom wagen. Gekocht voor onze tweeling die we verwachten 🥰 Heb hem op advies van mijn beste vriendin gekocht. Zij heeft ook een tweeling en vind deze wagen super fijn! De kindjes zitten mooi achter elkaar. Je kunt ze naar jou laten kijken, of juist de andere kant op. Of naar elkaar. De wagen is smal en je kunt overal gemakkelijk tussendoor. Heel gemakkelijk in te klappen en dan is het nog maar een klein pakketje.

5 jaar geleden

Reactie op SR2

Wij hebben de ABC Zoom wagen. Gekocht voor onze tweeling die we verwachten ...
Heb hem ff gegoogled en ziet er inderdaad erg fijn uit thanks! Heb nu drie voorkeuren, de donkey duo de topmark en de abc zoom. Kijken wat het best past bij ons 👍🏼😁

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

🤣 de baby waar je nu zwanger van bent word bedoeld... die zou je in een dr ...
Ja, maar als dat net zo een is als zn broer. Dan wordt de draagdoek helemaal niks, of ik moet hem er ook in alleen zn luier indoen. Ik heb het namelijk heel warm en Stijn was binnen 5 minuten ook veel te warm. Als zn broertje net zo is, ontploffen we beide weer met zon ding en dan ook nog een drukke broer erbij... Dat zie ik niet zo zitten.

4 jaar geleden

Een enkele kinderwagen in combinatie met een zitje van justsitshop.nl? Weet ...
Ik ben super benieuwd hoe de Just Sit bij andere bevalt. Het lijkt ideaal, maar toch ook weer niet. Iemand ervaring?

4 jaar geleden

ABC zoom erg fijne wagen

4 jaar geleden

Ik heb deze van top mark

4 jaar geleden

Reactie op Angelatjes

Ik heb deze van top mark
Die hebben wij ook. Super handig!!

4 jaar geleden

Reactie op Skn

Heb hem ff gegoogled en ziet er inderdaad erg fijn uit thanks! Heb nu drie ...
Ben benieuwd welke t is geworden

4 jaar geleden

Easywalker harvey fijne wagen!

4 jaar geleden

Idem verhaal hier. Al 34 weken en zoontje net 1 jaar. Ik wou gewoon niet het 'klik-gedoe met 10 onderdelen' eer je eindelijk klaar bent. Dus ik ben voor chick 4 baby doppio gegaan. En koop nog een aparte reiswieg voor eventueel langere wandelingen. (Want de auto-stoel kan je er vanachter makkelijk op zetten.) Ik heb ook heel lang gezocht en afgewogen hoor. Ik had bij mijn eerste 2 ook iets gelijkaardigs (niet meer te koop) en ik was daar toen echt heel blij mee. Grootste nadeel: het is groot, vooral in de koffer.