11 Reacties

4 jaar geleden

Draagzak, Tripp trapp stoel, babyfoon (grotere cadeaus van opa's en oma's), grote hydrofielen, besteksetje, Studio Noos tas, boek BOE! , Lodger slofjes, barnstenen kettinkje, Sophie de giraf, slabbetjes

4 jaar geleden

Strippenkaart voor het zwembad, zwemband, zwembroek, muziekmobiel, luiers, flesvoeding, houten speelgoed, prentenboeken

4 jaar geleden

Aangezien wij dochter nummer 2 verwachten en ik alles bewaard heb, vragen wij dit keer cadeau bonnen.

4 jaar geleden

Ik vraag in principe niets. Aangezien we van veel familieleden budgets hebben gekregen voor meubels, geboortekaartjes etc etc.

4 jaar geleden

Wandlamp voor de babykamer, kipkep warmtezak, leesboekjes, boxspiraal, rugzakje voor straks naar de opvang, starsky poster, houten speelgoed

4 jaar geleden

Wij laten als cadeau Tip envelop op de kaart zetten. Al zoveel gehad met gender reveal en baby shower dan kunnen we de rest gewoon zelf samen uitzoeken voor de kleine.

4 jaar geleden

Voorleesboeken, houten speelgoed en donatie aan, waarschijnlijk Oxfam Novib voor schoolspullen voor kids die het echt nodig hebben. We hebben al voldoende voor de kleine :)

4 jaar geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt via lijstje.nl. Daar staan alle dingetjes op die we nog kunnen gebruiken en/of leuk vinden. Cadeautjes van allerlei verschillende prijsklasses. Wat handig is: je kunt er ook cadeautjes op zoeken. De link naar deze lijst staat strakjes op het geboortekaartje. Als iemand een cadeautje van de lijst koopt kunnen ze het afstrepen. Zo hoeft visite niet te vragen wat je nog nodig hebt/wil. Ik heb het tegen wat vrienden/kennissen gezegd dat we het zo doen en merk dat iedereen het erg handig vindt.

4 jaar geleden

Ik woon in Belgi毛 en hier is het de gewoonte dat je een geboortelijst aanlegt bij een babywinkel. Daar kies je zelf wat je wil en dat komt op een online lijst en dan kunnen vrienden en familie daarop inloggen en iets kiezen en kopen. Van tetra doeken tot speelgoed tot verzorgingsproducten tot lakentjes, alles wat je nodig hebt voor de nieuwe baby. Daarna ga je als mama of papa om de cadeautjes in de winkel. Daarnaast hebben wij ook een 'pamperrekening' voor mensen die liever een centje geven... :) beide mogelijkheden staan op het geboortekaartje onder de noemer: 'vrijblijvende cadeautip' ... Zo heb je ook een goed overzicht wie allemaal cadeautjes/geld geeft en kan je hen daarna persoonlijk bedanken.. :)

4 jaar geleden

Reactie op ClaudiavS

Wij hebben een lijstje gemaakt via lijstje.nl. Daar staan alle dingetjes op ...
Zo hebben wij het idd ook.

4 jaar geleden

Wij hebben onze cadeauwensen vastgelegd op de site mijnverlanglijstje.nl hierop lunnen mensen ook aangeven wat ze kopen en zo overleggen met anderen. Er staat o.a. een kinderstoel op, maar ook kleine dingen als een nachtlampje, stopcontact beveiliging etc en cadeaubonnen van Hema, Prenatal, Bol.com. Dit weekend gaan we het lijstje afronden en de link naar naaste familie en vrienden sturen. We zetten hem niet op het geboortekaartje, omdat we niemand willen verplichten wat te geven aangezien mijn familie erg groot is (ongeveer 80 mensen).