41 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben fan van Huggies :) bestellen we via bol.com in groot verpakkingen. Qua maat zou ik aanhouden wat zij aanbevelen. Denk maat 4?

3 jaar geleden

Wij gebruiken pampers pure protection, maar ze hebben nu nieuwe naam pampers harmonie. En wij gebruiken maat 3, maar binnenkort gaan we overstappen naar maat 4.

3 jaar geleden

Sinds 4 maanden wasbare luiers. Sindsdien nooit meer uitslag. Ben super tevreden en zou niet meer terug willen naar wegwerpluiers

3 jaar geleden

Beregoede luiers van de ah, nooit problemen mee! :-)

3 jaar geleden

Pampers air. En bij luier uitslag neutral zinkzalf een paar dagen of cicaplast smeren.

3 jaar geleden

Wasbare luiers !!! Merk Little Lamb en Milovia. Is zoals een gewone pamper, super makkelijk hoor! Een pocket luier leunt meeste aan bij een wegwerp

3 jaar geleden

Van alles door elkaar ligt eraan wat in de aanbieding is of waar we boodschappen doen. Nooit problemen. Wel wat gevoelig wat betreft doekjes. Ze verdraagt eigenlijk alleen waterwipes.

3 jaar geleden

Wij gebruiken altijd pampers baby dry of premium protection. Ons dochtertje reageert hier het beste op en ik zou dan denk ik voor jullie dochtertje maat 4 nemen die zijn wat losser zodat het lucht. En misschien ook een wat groter rompertje proberen? Dan zit dat ook niet te strak bij de luier. :)

3 jaar geleden

Pampers premium protection. Koop ze altijd via bol.com vaak in de aanbieding daar. Zou daarvan maat 4 nemen

3 jaar geleden

Hier ook wasbare luiers! Minder slecht voor het milieu én eigenlijk nooit meer billenuitslag!

3 jaar geleden

Hier ook wasbare luiers🙏zoontje krijgt ook snel van wegwerp uitslag en nu helemaal niet meer☺️

3 jaar geleden

Wij gebruiken maat4 pampers.

3 jaar geleden

Etos Woezel en pip maat 4 of kruitvat maat 4. Pampers vallen vind ik een stuk kleiner dus als ik die heb dan een maatje groter

3 jaar geleden

Kruidvat hier. Nooit uitslag tot nu toe gehad. Inmiddels bijna 9 maanden. Yara is kleintje draagt nog maatje 3 luier. Kan je kiezen voor maatje 4

3 jaar geleden

Wij gebruiken pampers premium protect maat 5 mees is bijna 9 maand en weegt iets meer als 9 kilo.. ik vind het zelf fijn dat de luier iets groter is.. en hij krijgt rond de 8 tot 10 schone luiers per dag.. en nog nooit geen last gehad.. en pampers billen doekjes sensitief

3 jaar geleden

Kruidvat zweer ik bij

3 jaar geleden

Reactie op Naima84

Pampers air. En bij luier uitslag neutral zinkzalf een paar dagen of cicapl ...
Waar koop je Pamers Air? Ik kan die nergens vinden!

3 jaar geleden

Albert Heijn AH Extra droog zacht luiers 4 Super fijn

3 jaar geleden

Pampers, en voor huidverzorging weleda producten zo fijn

3 jaar geleden

Pampers baby dry, Kruidvat of Beregoede Luiers van AH, ons meisje is even oud en we gaan nu over naar maatje 4 ☺️ ik maak haar billetjes schoon met Mustela Liniment en tissues en heb nooit rode billetjes (dit was een tip van de vroedvrouw).