49 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter van 5 maanden gebruikte vanaf het begin luiers van Pampers. Tot 2 maanden geleden ging dit goed. Toen was ze elke nacht nat! Vervolgens overgestapt naar de luiers van Kruidvat en die werken perfect bij haar.

4 jaar geleden

Hoi, ik had hetzelfde probleem! Ik gebruik nu pampers baby dry voor de nacht en dat gaat heel goed!

4 jaar geleden

Wij nu nog de gewone van Kruidvat maar onze 2e dochter was ook vaak nat s ochtends. Daarvoor hadden we Pampers baby dry! Hielpen super goed

4 jaar geleden

Ik heb voor de nacht een maatje groter! Van Pampers baby-dry.

4 jaar geleden

Goedemorgen. Heb je al een maatje groter geprobeerd. Bij m’n zoon hielp dat. Bij mijn dochter nog niet geprobeerd. Gebruikte destijds luiers van Kruidvat eigen merk voor hem. Nu gebruik ik Pampers voor mijn dochter

4 jaar geleden

Wij gebruiken huismerk luiers, deze komen uit Duitsland, maar ook kruitvat, na 12 uur nog helemaal droog. Top luiers!

4 jaar geleden

Wij gebruiken kruidvat droog en vertrouwd, gaat prima hier! :)

4 jaar geleden

Gebruik een maatje groter. Wij begonnen al in het begin maat 2. Met 1 hield hij het ook iet droog

4 jaar geleden

Kruidvat en zorg dat ze groot genoeg zijn! Ik heb al vanaf 6 kg maat 3 bij hem. .

4 jaar geleden

Wij gebruiken voor onze zoon vanaf week 2 wasbare luiers. Voor de nacht zijn we sinds een aantal weken overgestapt op de voorgevormde luier van TotsBots, de bamboozle strecht met een TotsBots overbroekje, de Peenutwrap. Dit geeft nooit problemen en met 6 luiers zijn we (voor de nachten) voor de hele luierperiode klaar. Voor overdag gebruiken we het overbroekje met inleggers. Dan is t niet zo'n dik pakket om zn billen ;-). Voor onze dochter hebben we wegwerp luiers gebruikt. Vind het heel jammer dat we het wasbare toen nog niet ontdekt hadden. Vind het ideaal!

4 jaar geleden

Kruidvat ze weeegt 6kilo en maat 3 heeft 3. Perfecte luiers

4 jaar geleden

Pampers baby dry

4 jaar geleden

Ik gebruik ook preminum protection overdag en in de nacht een maatje groter kruidvat luiers. Vind deze voor overdag niks, ruiken niet fris vind ik, maar wel droog snachts

4 jaar geleden

Hoeveel kg is je kleine en welke maat draagt hij?

4 jaar geleden

Hier ook kruitvat luiers ! Dochter is 6,7kg, 4 maanden en heeft kruitvat luier maat 3

4 jaar geleden

Maatje groter voor de nacht.. Ideaal!

4 jaar geleden

Hier ook Kruidvat luiers, altijd droog. Desnoods even een maatje groter dan overdag inderdaad, dat is hier nu niet nodig maar heb ik eerder wel gedaan.

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Wij gebruiken voor onze zoon vanaf week 2 wasbare luiers. Voor de nacht zij ...
Ha ik wil ook nog overstappen op wasbare maar er is zoveel keus, ik vind her overweldigend. Je bent tevreden dus over degene die je hebt?

4 jaar geleden

Kruidvat, nog nooit doorgelekt! Heb wel altijd de grootste maat.. Dus als het van 4 tot 7kg is gebruik ik ze ook echt vanaf 4kg.. Als ze wat kleiner zijn heb ik het idee dat ze wel sneller doorlekken. Pampers vind ik gewoonweg veel te duur.

4 jaar geleden

Een maatje groter van AH luiers.