49 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben een maat groter gaan gebruiken voor de nacht. En ze was meteen droog

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Wij gebruiken voor onze zoon vanaf week 2 wasbare luiers. Voor de nacht zij ...
Wij gebruiken vanaf dag 1 voor onze dochter ook de Bamboozle stretch van TotsBots met peenutwrap. Wat een fantastische luiers hè?! Nog nooit lekkage gehad (ook poep blijft altijd binnen). Wij hebben 24 luiers en 6 overbroekjes. Dit komt altijd goed uit. Het is zo gemakkelijk. (Dit zou echt de nieuwe standaard moeten worden, scheelt bergen afval :D).

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ha ik wil ook nog overstappen op wasbare maar er is zoveel keus, ik vind he ...
Deze hebben wij ook. Echt een aanrader. Geloof me: je wil nooit meer anders. 24 X bamboozle stretch van Tots bots, 6x overbroekje peenutwrap. Dan hebben we nog de inlegvellen van kaatje katoen die de ergste ontlasting opvangen. Bij alleen een plasluier gaan ze gewoon mee de was in een zijn ze nog keer op keer te gebruiken. Luieremmer met 2 wasnetten en nog een (paar) wetbags voor als je op stap gaat/voor naar de opvang en je bent voor heel de luierperiode klaar.

4 jaar geleden

Ik gebruik ook wasbare luiers, bamboozle van totsbots. Bevalt ook erg goed. Als ze wel nat is s nachts kunnen er ook nog extra inleggers in.

4 jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

Deze hebben wij ook. Echt een aanrader. Geloof me: je wil nooit meer anders ...
Oh ik zou ook graag over willen stappen op wasbare luiers. Zie alleen door de bomen het bos niet meer. Heb wel wat op het oog maar nu vraag ik mij af. Gebruik ik overdag 1 luier en verwissel je dan iedere keer alleen de inleggers? Of gebruik je echt 5/6 (in ons geval dan) luiers op een dag. Ik snap het niet helemaal haha

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Oh ik zou ook graag over willen stappen op wasbare luiers. Zie alleen door ...
De bamboozle stretch luier gebruik je zoals je gewend bent wegwerp luiers te gebruiken (zijn ze vuil dan 'werp' je deze in de luieremmer met wasnet :) ). Iedere verschoning vervang je deze dus. Deze luiers worden helemaal nat, ook van buiten, dus daarvoor gebruik je dan zo'n waterdicht overbroekje. Die hoef je zeker niet iedere keer te verschonen. Hier gaat het ongeveer zo: zit er poep op, mee in de luieremmer. Alleen een plasluier: gewoon laten liggen en alleen een droge bamboozle stretch om doen. Wij hebben in de luiers 1 inlegger vastgeklikt zitten, die blijft erin met wassen. Oh ja, die bamboozle stretch luiers verklein je eerst met drukknoopjes. De overbroekjes ook. Zo gaan, ze de hele luierperiode mee.

4 jaar geleden

Ik vind de luiers van de Lidl heel fijn. Sinds we die gebruiken hebben we weer droge nachten :)

4 jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

De bamboozle stretch luier gebruik je zoals je gewend bent wegwerp luiers t ...
En wat zijn er toch leuke overbroekjes! :D

4 jaar geleden

Wij gebruiken pampers pure protection, altijd droog!