4 Reacties

3 jaar geleden

Hier drink ze uit een difrax m speen Ik heb met een schaartje het gat iets groter gemaakt, hier krijgt ze vanille, biscuit en multivitamine bij de andere smaken zit rijstebloem en dat vermijden wij liever

3 jaar geleden

Mijn zoontje drinkt het liefste peer of koekjes, maar ook aardbei en banaan gaan er goed in.. Vanille spuugt hij na 1 slok uit. 馃槀 Ik wissel de smaken af, hij krijgt elke avond een andere smaak. 馃檪 De dikte van het papje vind ik opzich best meevallen.. Ik gebruik flessen van het merk Tommee Tippee, hij drinkt zijn pyjama papje door dezelfde speen als waar hij zijn melk mee dronk. Met de speciale papfles spenen kwam het er zo snel uit dat hij zich steeds verslikte.

3 jaar geleden

Ik gebruik ook de smalle Difrax en voor pap speen maat L. Ik doe in een fles van 180+6 1,5 eetlepel granen van hipp (soort brinta)

3 jaar geleden

Reactie op Mayk

Mijn zoontje drinkt het liefste peer of koekjes, maar ook aardbei en banaan ...
Ik heb vanille wel gehaald haha vanavond met biscuit begonnen en ze dronk denk ik 70cc in 20 sec leeg, daarna wou ze niet meer. Had de difrax 3 standen speen op het grootst gezet was dus niet zo slim want ging veel te snel.. Maar haar eigen melk bij gemaakt en gegeven. Voortaan maar gewoon haar eigen speen maat M dus.. Dacht echt dat dit veel dikker was dan haar normale melk en ik de grootste stand moest gebruiken.馃