9 Reacties

2 jaar geleden

Mijn vriend heeft sokken gehaald bij takko fashion.. weet niet als je die winkel in de buurt hebt. Maar deze heeft volledig antislip eronder en blijven ook wel redelijk goed zitten. Kampte met zelfde probleem omdat bambino sokjes indd maar tot bepaalde maar gaat! En anders zou ik is online gaan kijken! Mijn zoontje is nu 20 maanden!

2 jaar geleden

Wat een ideale sokken! Takko fashion helaas niet hier in de buurt. En online zie ik helaas door de bomen het bos niet. T is moeilijk te beoordelen van een plaatje of de sokken een beetje blijven zitten.

2 jaar geleden

Ik haal ze bij de hema of wibra voor onze kleine man

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb deze van c&a, setje van 3

2 jaar geleden

Vandaag bij de Scapino nog weten te scoren. Bij HEMA, takko, Jola allemaal niet boven maatje 24.

2 jaar geleden

Amazon! De sokken nemen van 1 tot 3 jaar. Zoeken op anti slip sokken. Ik zweer erbij. Heb ze al gehad van meerdere leeftijden

2 jaar geleden

Ewers antislipsokken. Google daar eens op. Wij vinden ze geweldig!

2 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Wat een ideale sokken! Takko fashion helaas niet hier in de buurt. En onlin ...
Zijn vandaag bij de c&a geweest! Hier hebben ze ook zulke sokken wel met kerstprint erop.. maar lekker warm en ook zo'n grote plak antislip! Denk wel dat die wat sneller afzakken. Maar denk dat het een of ander is🙈

2 jaar geleden

Wij hebben ooit flesjes "sock-stop" aangeschaft.. kun je op alle sokken aanbrengen en blijft na meerdere malen wassen prima zitten..