18 Reacties

4 jaar geleden

Hallo, mijn zoon is bijna 6 maanden en zijn beten zien er ook zo uit. Ik ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik ook dacht dat het om muggenbeten gaat.

4 jaar geleden

Toch niet gewoon muggenbeten? Ons dochtertje is paar dagen geleden helemaal lekgeprikt (en wij ook) en haar bultjes zien er precies zo uit...

4 jaar geleden

Windpokken? wat zijn dat

4 jaar geleden

Mijn dochter van bijna 6 maanden heeft de zelfde bultjes.. het zijn er 5 maar het zijn er 5 gebleven! Ik dacht zelf ook aan muggenbultjes!

4 jaar geleden

Reactie op kimberlyb-25

Hallo, mijn zoon is bijna 6 maanden en zijn beten zien er ook zo uit. Ik be ...
Ja hier begonnen met 2 rode bultjes maar nu al veel meer. Nu komen er blaasjes op en daar zie je dan zo een puntje. Dat zou blijkbaar windpokken/ waterpokken moeten zijn..

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Toch niet gewoon muggenbeten? Ons dochtertje is paar dagen geleden helemaal ...
Ja wij dachten het eerst ook. Maar wij zelf hebben niets van beten. Er zit een vliegenraam voor ons raam. En onze dochter haar bedje is ook beschermd met zo een haas. Ik ben achter een zalfje geweest voor beten van insecten, speciaal voor babys. Maar elke dag komen er meer. En ze is niet zoals anders. Ze loopt heel moe en aanhankelijk. Heel raar, ik ga maandag naar onze pediater voor meer duidelijkheid.

4 jaar geleden

Zou wel heel vroeg zijn... maar het kan natuurlijk. Bij onze zoon heb ik het destijds ook vermoed toen hij nog heel klein was. Hij heeft het daarna sowieso (nog een keer?) gehad. Maar je hebt zoveel ziektes met uitslag/bultjes. Vijfde ziekte, zesde ziekte, hand voet mond. Onze zoon heeft ze allemaal gehad, hij was er heel gevoelig voor.

4 jaar geleden

Reactie op Kaily

Ja wij dachten het eerst ook. Maar wij zelf hebben niets van beten. Er zit ...
Vervelend zeg! Sterkte ermee!

4 jaar geleden

Mijn zoon is 6 maand en heeft een stuk of 8 bultjes op z’n lichaam die er ook zo uit zien.. ging er eigenlijk vanuit dat dit muggenbeten zijn. Hij heeft er ook geen last van

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook zijn bij haar muggenbulten zien er precies zo uit ook

4 jaar geleden

Zijn dit niet warmtebultjes? Mijn zoon zit er ook onder, maar de hoeveelheid kan per uur wisselen. Dachten ook dat het waterpokken waren, maar hij heeft 0,0 symptomen en last.

4 jaar geleden

Het lijkt idd meer op een insektenbeet. Ook bij insektensteken kan er een blaasje ontstaan. Waterpokken kan helaas ook al op zo jonge leeftijd ontstaan en helaas kunnen ze het dan later nog een keer krijgen.

4 jaar geleden

Lijkt mij ook erg toevallig dat er nu al meerdere zijn met soortgelijke bultjes 'toevallig' tijdens de hittegolf. Dat doet mij des te meer vermoeden dat het door de hitte komt.

4 jaar geleden

Mijn dochter van 6 maanden zit onder de kleine rode bultjes romp armen rug en nu ook haar gezicht. Heeft ook 40 graden koorts

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Mijn dochter van 6 maanden zit onder de kleine rode bultjes romp armen rug ...
Ben je hiermee als langs de huisarts geweest? Dit lijkt niet op waterpokken. Toevallig laatst de HAP gebeld en daar vragen ze of je kindje rode puntjes op zijn huid heeft. Dat is een reden om langs te komen. Ik weet niet waar het een symptoom van is hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Mijn dochter van 6 maanden zit onder de kleine rode bultjes romp armen rug ...
Lijkt eerder een allergische reactie 😕

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Mijn dochter van 6 maanden zit onder de kleine rode bultjes romp armen rug ...
Ik ben geweest en zeiden dat het een virus was en dat dit 2 weken kan duren. Nu zit haar hele lichaam onder. 4x pd paracetamol is voldoende zeggen ze

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Ik ben geweest en zeiden dat het een virus was en dat dit 2 weken kan duren ...
Sneu voor je kleintje, veel beterschap!