42 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MRC

Pick up put down methode mag en werkt vanaf 4 maanden heel goed bij kindjes ...
Doen we al vanaf dat hij 3 maanden is eigenlijk😅 maar zodra hii weer in bed ligt is hij alweer aan het huilen

4 jaar geleden

Reactie op Ilknuraksu

Doen we al vanaf dat hij 3 maanden is eigenlijk😅 maar zodra hii weer in be ...
mijn zoontje had het ook. Op een gegeven moment ben ik maar naast hem gaan liggen en ben gaan leren dutjes doen. Ik werd er juist moe van, maar op een gegeven moment wende ik eraan. Het is vervelend, maar alles geprobeerd niks werkte. Hij wilde gewoon de aanwezigheid van iemand. Wel vervelend ivm het huishouden dat dan blijft liggen, maar rond de 6 mnd gaan ze toch 2 dutjes doen. 1 advies. Wanneer je kind wakker is, leer ze zelf vermaak. Zodat je tenminste dan wel het huishouden kan doen. Ik kon hem dat niet aanleren, dus wanneer ik iemand over de vloer had kon ik iets doen. Wij denken dat mijn zoon een traume heeft gehad tijdens de bevalling, waardoor hij sterk de aanwezigheid van iemand wilde voelen. Maar het komt goed. Blijf proberen. Als het niet lukt, het komt goed. Forseer niks, het levert jou stress. Doe waar je kind gelukkkig van wordt. Wanneer zij happy zijn, ben jij ook happy.