Hallo allemaal, mijn dochtertje is bijna 10 weken oud en valt alleen maar in schoot op slaap. Overdag kan ik haar niet wegleggen want dan word ze gelijk wakker, snachts lukt het wel om haar weg te leggen. Wat het verschil is geen idee, als we het zelfde doen als snachts kunnen wij der overdag nog niet wegleggen.
Over 2 weken gaat ze starten op het kdv. Ik ben al een aantal weken bezig om haar zelf in slaap te laten vallen, op haar rug, maar zij gaat der eigen zo druk lopen maken dat ze de hik krijgt. Door de hik komt haar melk omhoog en moet ze veel slikken of verslikt ze der eigen. Dus als ze de hik krijgt moet ze recht zitten. Als ik haar op der buik neerleg, rolt ze naar der rug. Der bedje staat al schuin, na de fles(kv) houden we haar minimaal een kwartier recht op, haar voeding mag ik van der niet dikker maken want dan vertikt ze het om te drinken, ook met een grotere speen, ook met verschillende hoeveelheden nutriton.
Hebben jullie misschien tips? Herkennen jullie dit en gaat het slapen op het kdv wel goed? Ik maak me zorgen dat ze dan der eigen verslikt op het kdv of dat ze niet der slaap krijgt waardoor ze oververmoeid raakt.