91 Reacties

3 jaar geleden

Jazeker! Sylvester liep met 11 maanden los 🤗

3 jaar geleden

Hier ook, mijn dochter loopt alleen met de tafel,bank en loopwagen ahaha. Voor de rest wilt ze niet. Nja ik denk dat het niet lang kan duren.

3 jaar geleden

Mijn dochter loopt ook nog met loopwagen zelfstandig.

3 jaar geleden

Mijn dochter is ook 13 maand en kan ook nog niet zelfstandig lopen. Geen paniek 😉 De éne is er sneller mee weg dan de andere 😍

3 jaar geleden

Hier ook net 11 maanden. Daarvoor ook lang met haar loopwagentje gedaan maar het zit er dan aan te komen ;)

3 jaar geleden

Ja ze liep met 11 maanden los.

VRIEND

3 jaar geleden

Nee, onze zoon heeft ook nog ondersteuning nodig met lopen. Loopt alleen langs de bank en kast en met hulp van papa of mama.

3 jaar geleden

Ons zoontje van 13 maanden loopt al een tijdje los.

3 jaar geleden

Hier loopt ze ook al geheel zelfstandig

3 jaar geleden

Hier precies 3 weken na zijn eerste verjaardag dat hij zelfstandig stukjes los ging lopen. Maar volgens mij is dat toch echt wel vlot hoor. Ik hoor om mij heen dat de meeste kindjes echt wat later gaan lopen.

3 jaar geleden

Nee, hij loopt wel achter een karretje en aan de hand maar los staan en los lopen is echt geen optie. Los staan doet hij alleen als hij het niet door heeft, zodra hij het zich realiseert laat hij zich vallen. Komt vanzelf wel.

3 jaar geleden

Ja, mijn dochter rent al rond. Begon met 11 maanden los te lopen

3 jaar geleden

Ons zoontje loopt kleine stukjes los, en verder alleen overal langsheen of aan de hand mee. Komt vanzelf wel.. nu is het vooral alleen heel veel je hart vasthouden want hij wil alleen rennen ipv gewoon lopen 🤣🙈 gaat nog wel eens mis

3 jaar geleden

Nee. Alleen langs alles af, achter de loopkar of aan onze handen. Maar absoluut nog niet los

3 jaar geleden

We hebben onze zoon nooit gestimuleerd, maar net na zijn verjaardag, 3 keer geoefend en volgende dag ging hij al zelf lopen. De 2e, dochter, is net 13 maanden en loopt paar stappen naar mij, mama. Ook een maandje ofzo. Maar ze gaat te snel. Ach dat lopen is echt verschillend per kind.

3 jaar geleden

Onze meid wordt 3 april 14 maanden, ze loopt heel goed langs de tafel en met de loopwagen. En soms van de tafel naar het tv meubel een paar stapjes los. Dat wordt wel al wat vaker. Maar meer dan dat nog niet.

3 jaar geleden

Absoluut nog niet 😂 achter de loopwagen ook nog niet. Hij is net begonnen met langsstappen, maar hij heeft dan nog echt veel steun nodig. Volgensmij mogen ze er tot hun 2e verjaardag over doen om zelfstandig te gaan lopen. Ik denk dus dat ze op de goede weg is.

3 jaar geleden

Hier nog niet! Mevrouw is ruim 13 maand en begint nu net op te trekken aan de bank/tafel etc.. komt vanzelf allemaal, de 1 is sneller dan de ander

3 jaar geleden

Ons zoontje vind het ook wel goed.! Als ik hem achter de loopwagen zet dan zet die 1 stapje en gaat net zo hard weer op zen knietjes. Komt vanzelf wel!! Hij loopt wel langs de bank, bed en alles waar die maar bij kan staan.

3 jaar geleden

Ja mijn dochter zet ook 1 stapje en gaat dan gelijk op haar knietjes. Langs de bank doet ze ook. Met loopwagen gaat het wel, maar ze zakt daar ook snel in