91 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochertje liep opeens sinds gisteren (14 maanden). Ze speelde met mijn neefje en hij rende weg, opeens stond ze op en ging ze achter hem aan lopen. We waren allemaal even in shock. Sinds dat moment doet ze nu telkens steeds meer stapjes en kan ze zelfs van ene kant helemaal naar andere kant lopen. 🥺😍
3 jaar geleden
Die van ons kan al een tijd zelf opstaan en loopt sinds een paar weken dan ook een paar stapjes maar soms ook hele dagen niet, hij lijkt er nog niet echt interesse in te hebben. Hij loopt wel het hele huis rechtop op zijn knieën door, haha, dat ziet er echt debiel uit (en is niet bepaald snel).
3 jaar geleden
Reactie op Charlotte85
Onze meid wordt 3 april 14 maanden, ze loopt heel goed langs de tafel en me ...
Hier een update! In een week tijd heeft ze het ontdekt :-) ze loopt nu ongeveer 2 meter helemaal los! En geeft zichzelf een applaus :-)
3 jaar geleden
Hier liep ze een week na haar verjaardag zelfstandig. Als ze al met een loopwagen loopt duurt het niet lang meer!
3 jaar geleden
Siem is zelfstandig gaan lopen rond de 13maanden. Inmiddels is het zo wat rennen (15maanden)
VRIEND
3 jaar geleden
Onze zoon is 15 maanden en loopt sinds een week met een loopwagen. Los durft hij nog niet. Toevallig vorige week controle en vaccinaties gehad bij CB en maakte zich niet druk over het nog niet kunnen lopen. Hij zet in ieder geval op een juiste manier zijn stapjes met ondersteuning en los komt wel met de tijd.
3 jaar geleden
Ons zoontje liep met 8 maanden langs meubels en liep pas echt los rond de 13/14 maanden. Zegt helemaal niets langs meubels lopen. Wij dachten ook dat het eerder zou gebeuren.
3 jaar geleden
Mijn dochter ging staan met 9 maanden, achter de loopwagen lopen heeft ze nooit gedaan. Op haar 1e verjaardag liep ze echt los! Inmiddels met 15 maanden rent ze overal heen.
3 jaar geleden
Mijn dochter van 15 maanden loopt de hele dag door het liefst aan de hand en probeert ook los te lopen maar ze kukelt meteen om. Langs meubels lopen doet ze dan eigenlijk weer niet. Ze kan het wel, maar kiest meestal de makkelijkste weg en dat is dan weer kruipen. Of een hand zoeken en aan de hand verder lopen. We hopen echt dat het niet lang meer duurt... 😂