91 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochertje liep opeens sinds gisteren (14 maanden). Ze speelde met mijn neefje en hij rende weg, opeens stond ze op en ging ze achter hem aan lopen. We waren allemaal even in shock. Sinds dat moment doet ze nu telkens steeds meer stapjes en kan ze zelfs van ene kant helemaal naar andere kant lopen. 🥺😍

3 jaar geleden

Die van ons kan al een tijd zelf opstaan en loopt sinds een paar weken dan ook een paar stapjes maar soms ook hele dagen niet, hij lijkt er nog niet echt interesse in te hebben. Hij loopt wel het hele huis rechtop op zijn knieën door, haha, dat ziet er echt debiel uit (en is niet bepaald snel).

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte85

Onze meid wordt 3 april 14 maanden, ze loopt heel goed langs de tafel en me ...
Hier een update! In een week tijd heeft ze het ontdekt :-) ze loopt nu ongeveer 2 meter helemaal los! En geeft zichzelf een applaus :-)

3 jaar geleden

Reactie op LPo

Mijn zoon ook enkel met loopwagen of aan 1 handje. Heeft al een paar keer e ...
Precies even oud en we zijn precies op t zelfde punt!

3 jaar geleden

Jazeker maar Fiene was echt een snelle. Fiene stond met 7 maanden al en liep goed los dus zonder te wankelen met 11 maanden.

3 jaar geleden

Hier liep ze een week na haar verjaardag zelfstandig. Als ze al met een loopwagen loopt duurt het niet lang meer!

3 jaar geleden

Giel loopt volledig zelfstandig vanaf dat hij 11 maanden is. Begon vanaf 8 á 9 te lopen met een blokkenkar

3 jaar geleden

Ja onze zoon liep met 11 maanden los, wel nog maar een paar stappen. Een maand later kon hij 3 meter lopen zonder te vallen.

3 jaar geleden

Siem is zelfstandig gaan lopen rond de 13maanden. Inmiddels is het zo wat rennen (15maanden)

3 jaar geleden

Hier met 8 maanden achter een loopwagen. Net voor haar 1e verjaardag liep ze enkele stappen los. Vanaf dat moment ging het super snel!! En binnen enkele dagen liep ze volledig.

3 jaar geleden

Onze dochter kan al ruim 2 maanden best aardige stukken zelf lopen(paar meter). Ze is nu 14 maanden. Maar ze doet het meestal niet 🤷 Alleen als wij een beetje uitlokken..

3 jaar geleden

Met 10,5 maand liep onze zoon al zelfstandig. Vanaf dan was niets of niemand meer veilig...😅

3 jaar geleden

Hier al vanaf 10 maanden achter de loopwagen maar ze loopt zelfstandig sinds ze 14 maanden oud is. Elk kindje op zijn eigen tijd 🥰

3 jaar geleden

Onze zoon loopt sinds 14 maanden zelfstandig. Elk kind is anders

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon is 15 maanden en loopt sinds een week met een loopwagen. Los durft hij nog niet. Toevallig vorige week controle en vaccinaties gehad bij CB en maakte zich niet druk over het nog niet kunnen lopen. Hij zet in ieder geval op een juiste manier zijn stapjes met ondersteuning en los komt wel met de tijd.

3 jaar geleden

Die van ons liep heel kang achter allerlei karretjes of met stoelen...dat ik dacht het kan niet lang duren... uiteindelijk wel 3 maanden geduurd hoor... loopt sinds dit weekend los... is 15 maanden...

3 jaar geleden

Mijn dochter kiep met 12,5 maand is nu bijna 15 maand en rent al🤣

3 jaar geleden

Ons zoontje liep met 8 maanden langs meubels en liep pas echt los rond de 13/14 maanden. Zegt helemaal niets langs meubels lopen. Wij dachten ook dat het eerder zou gebeuren.

3 jaar geleden

Mijn dochter ging staan met 9 maanden, achter de loopwagen lopen heeft ze nooit gedaan. Op haar 1e verjaardag liep ze echt los! Inmiddels met 15 maanden rent ze overal heen.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 15 maanden loopt de hele dag door het liefst aan de hand en probeert ook los te lopen maar ze kukelt meteen om. Langs meubels lopen doet ze dan eigenlijk weer niet. Ze kan het wel, maar kiest meestal de makkelijkste weg en dat is dan weer kruipen. Of een hand zoeken en aan de hand verder lopen. We hopen echt dat het niet lang meer duurt... 😂