14 Reacties

4 jaar geleden

Heel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden en je je niet hebt laten verleiden om over je grenzen te gaan. Ik zit al sinds week 12 thuis, inmiddels ben ik bijna 33 weken. Ik zit thuis ivm extreme misselijkheid en overgeven. In het begin voelde ik me daar heel schuldig over naar mijn cliënten toe (Ik werk als ambulant begeleider in de psychiatrie), maar na een paar weken heb ik me er maar bij neergelegd, het is wat het is. Mijn werkgever heeft daar gelukkig nooit moeilijk om gedaan. We hebben nog gekeken naar opties voor administratief werk vanuit huis, voor de momenten dat ik me iets beter voelde, maar dat was er niet.

4 jaar geleden

Ik heb sinds de 8ste week heel erg veel last van mijn bekken. Daarnaast extreem moe. Heb me een paar x ziek gemeld, maar mijn werkgever was dat niet blij mee. Ik heb doorgewerkt tot week 31 en toen op aanraden van de vk mij ziek gemeld omdat het niet meer ging. Werkgever reageerde toen wel schappelijk, terwijl 2 weken daarvoor toen ik mij ziek wilde melden, geacht werd dat ik gewoon naar kantoor kwam, want ik dacht er wel heel makkelijk over..... Ben blij dat ik mij gestopt ben. Merk dat dit ten goede komt voor mijn lichaam

4 jaar geleden