Ben even nieuwsgierig. Zijn er hier kindjes die nog 2 slaapjes doen overdag? Ons zoontje is 18 maanden en de dagen lopen erg wisselend qua slaapjes maar meestal doet hij nog 2 slaapjes overdag. Ik probeer m in de ochtend wakker te houden maar als we thuis zijn, geeft hij heel duidelijk aan naar bed te willen. Slaapt dan ook zo anderhalf tot twee uur. Smiddags gaat hij dan ook nog slapen. Wel wat later in de middag maar ook dan minimaal een uur. Als we 1 slaapje doen, slaapt ie vaak maar anderhalf uur. Nachten zijn wisselend (niet echt huilen maar hoor m wel zo nu en dan), in de ochtend meestal tussen 6 en 7 wakker. Moe = veel gedrein, niet tevreden zijn, jullie kennen het wel. Ik ben niet persé op zoek naar advies want ik denk dat t loopt zoals t loopt maar ik hoor overal om me heen dat de kindjes op deze leeftijd 1 slaapje doen (mijn dochter van nu 5 deed dat ook vanaf 1 jaar). Dus nieuwsgierig: doen meer kindjes van deze leeftijd (of ouder) nog 2 slaapjes? En hoe ziet de dag er dan uit?